Friday’s Favourite outfit – Sevenbien

We blijven in de webshop mood, want vandaag heb ik een artikel over een eigen samengestelde outfit.

Een tijdje geleden kwam ik via via op het Instagram account van Sevenbien. Op hun Instagram zag ik een berichtje over de winactie ‘Friday’s Favourite’. Gelijk bezocht ik de webshop en ben ik een tijdje bezig geweest een outfit samen te stellen.

Voor degenen die niet weten wat Sevenbien is; Sevenbien is een webshop die goedkope dameskleding verkoopt. Ze hebben er schoenen, jassen, blousejes, simpele shirts en broeken. Een behoorlijk aanbod! Ze verkopen trouwens ook giftcards.

Wat is ‘Friday’s Favourite’?

Friday’s Favourite is een actie waarbij je iedere vrijdag kans maakt om met jouw setje op de Facebookpagina van Sevenbien te komen. Iedere vrijdag is er dus één winnares. Aan het eind van elke maand wordt er een Facebook wedstrijd gehouden onder de vier winnende outfits van de afgelopen maand. Degene met de meeste likes wint haar eigen samengestelde setje! Hoe leuk klinkt dat?!

Hoe kun je meedoen aan de Friday’s Favourite winactie?

Reageer op het laatst geschreven Friday’s Favourite artikel op de fashion blog van Sevenbien met jouw eigen samengestelde outfit. Let op: Je mag maximaal 5 items uit de webshop gebruiken, als je meer dan vijf items gebruikt kunnen zij jouw deelname helaas niet accepteren. Ben ervan bewust dat wanneer jij wint, je naam bekend wordt gemaakt! Daarnaast wordt er nog een hele blogpost aan jou gewijd. Ohja, vernoem de door jou gekozen items bij naam zoals ze ook in de webshop heten. Bijvoorbeeld: Paisley Print Blouse Roze, Fashion Sneaker Zwart, Zipper Skinny Jeans.

Ik schrijf dit artikel natuurlijk niet zomaar, nee, ik heb ook meegedaan en wilde jullie graag míjn samengestelde outfit laten zien!

Ikzelf omschrijf mijn outfit als lief, maar ook stoer. Het is perfect voor dit weer, en het wollige jasje is nu helemaal in! Perfecte kleur voor in de lente als je het mij vraagt. Ik vond dat Sevenbien trouwens erg veel leuke mint-items had, en erg veel leuke broeken!

Ik ben super tevreden met mijn outfit en hoop natuurlijk dat ik win en een ereplaatsje op Facebook krijg 🙂 Mijn eigen outfit winnen zou ik al helemaal geweldig vinden!! We wachten af…

Doe ook snel mee met de Friday’s Favourite winactie! En heb je dit keer niet gewonnen? Dan kun je gewoon weer meedoen, voor de volgende vrijdag!

Gaan jullie ook meedoen aan deze leuke winactie?

Liefs Anne

xx

2 thoughts on “Friday’s Favourite outfit – Sevenbien

Geef een reactie

