3x outfit Sevenbien

Hey! Kunnen jullie je nog herinneren dat ik een artikel schreef over de webshop Sevenbien? Ik vermeldde toen een winactie en mijn outfit waarmee ik daaraan zou deelnemen. Ik heb weer meegedaan aan de Friday’s Favourite winactie en in dit artikel laat ik jullie mijn outfits zien! Het zijn er drie, want ik heb vakantie, heb niet veel (nuttigs) te doen en was iets té enthousiast.

sporty en nonchalant

We beginnen met de outfit die ik persoonlijk het minst echt ‘outfit’ vind. Als jullie snappen wat ik bedoel 😉 Natuurlijk kun je dit allemaal bij elkaar dragen, maar het is niet dat ik dit allemaal geweldig goed bij elkaar vind passen. Ik bedoel, deze items kun je eigenlijk met heel veel dingen combineren en passen overal bij! Ik vind alle items apart ook geweldig leuk! Ik heb trouwens nog niet meegedaan met deze outfit.

lief

Outfit 2 noem ik ‘Lief’, want ik vind dat het een schattige en lieve uitstraling heeft. Met de flowercrown, de leuke sandaaltjes en natuurlijk het kanten shortje. Deze outfit vind ik dan wel weer een échte outfit, ik kan het niet goed aan jullie uitleggen… Haha. Deze outfit vind ik echt ontzettend leuk en hiermee heb ik dan ook al een keer meegedaan, helaas niet ‘gewonnen’.

comfy

En dan de derde outfit die ik ‘Comfy’ noem, omdat je hem iedere dag aan kan! Haast bij ieder weer (tenzij het midzomer is en 35 graden) kun je deze outfit aantrekken, en is het wat kouder; dan doe je er nog een leuk vest overheen! Ja, ik denk dat ik, als ik deze outfit in mijn kast had liggen, hem zeker heel vaak zou dragen! Met deze outfit doe ik deze week mee, en wie weet! Misschien maak ik wel kans! Zo niet, doe ik gewoon nog een keer mee! Geen probleem 🙂

Wie niet helemaal weet waar ik het over heb met ‘de Friday’s Favourite winactie’, moet even dit artikel checken. Daarin leg ik het wat beter uit!

Ik had trouwens het idee om iedere week of maand een outfit van een bepaalde webshop te maken. Nu heb ik bijvoorbeeld outfits gemaakt die geheel afkomstig zijn van Sevenbien. Dus wat zouden jullie ervan vinden als ik dat volgende week van bijvoorbeeld de webshop Loavies doe? Een outfit die geheel afkomstig is van Loavies. Laat me maar weten wat jij daarvan vind! 🙂

Welke outfit vind jij het leukst?

Liefs Anne

6 thoughts on “3x outfit Sevenbien

Geef een reactie

