SooLovely.nl

Ik ben overtuigd. Overtuigd? Enthousiast. Laaiend enthousiast!

Een tijdje geleden zag ik best wel een aantal YouTube video’s voorbij komen waarin youtubers een pakketje van SooLovely ontvingen. Vandaag snuffelde ik een beetje rond op een aantal sites en zo bezocht ik ook de webshop van SooLovely. Na alleen nog maar de helft van het eerste kopje waar ik ook maar op kon drukken gezien te hebben, toevallig de kettingen, was ik al om. Dit is dé perfecte webshop! Ik heb ze dan ook gelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ik een artikel over de webshop mocht schrijven. Mijn enthousiasme moet ik toch ergens kwijt, nietwaar?

In mijn mailtje stond dat “de lezers jullie webshop niet mogen missen” en dat is dan ook het doel van dit artikel! Neem zeker een kijkje op hun webshop, nadat je dit overenthousiaste artikel hebt gelezen :).

Zo gezegd, zo gedaan; ik stuurde hen een mailtje waarin ik vroeg of ik een artikel over de webshop mocht schrijven. Ze beantwoordde hem gelukkig heel snel, en zeiden dat ze dat heel leuk vonden! Ik ook en daarom begon ik meteen met het schrijven van dit artikel.

SooLovely is dus een webshop, ze verkopen vooral sieraden, zoals kettingen en armbandjes, maar ook piercings, sleutelhangers en sjaals. Hele leuke accesoires dus!

Ik vind het woord hipster een erg goede omschrijving voor de items die deze webshop verkoopt. Ze verkopen dingen die op het moment hartstikke in zijn! Zoals gemstones, chokers, tattoo chokers en kettingen met van die maantjes (genaamd galaxy kettingen).

Voor jullie heb ik mijn favorieten eruit gepikt en in een collage gezet. Ik zal bij ieder item de link erbij zetten.

paarse gemstones

Als eerste; de paarse gemstones met de naam Amethist. Zulke stenen om aan een ketting te doen staan al een tijdje op mijn wishlist, vooral de paarse varianten!

galaxy ketting

Dit is de ketting met het maantje, waar ik het over had. Zulke kettingen vind ik dan ook best wel hipster, erg origineel! Eigenlijk kon ik niet kiezen tussen alle Galaxy kettingen, want er zitten verschillende mooie bij!

feather watch black

 

De derde. Wat vind ik dit horloge tof zeg! Hij is niet al te opvallend en ook niet met té felle kleurtjes, maar heeft wel een erg leuk detail. Dit horloge, de Feather watch, is verkrijgbaar in het zwart en wit.

 

Dan deze navelpiercing, die ik super origineel vind! Deze heb ik eigenlijk gewoon als voorbeeld van de piercings genomen, ik heb er zelf namelijk geen. Toch vond ik deze wel erg leuk!

 

Dan deze, hoe leuk is die?! Ik vind het te cute voor woorden, hij is om op te eten 🙂 – Cookie sleutelhanger

donut sleutelhanger

Ze hebben sleutelhangers in allerlei verschillende varianten, zoals deze donut. Al net zo lief!

 

Hoe lief is deze?!!! Die oogjes! Eigenlijk wilde ik een kat pakken, omdat ik heel erg van katten houd :), maar deze vond ik wel echt het leukste van allemaal! – Dog wallet (portemonnee)

circle tattoo choker

Dit soort tattoo chokers zijn zo in! Grote kans dat je ze al een aantal keer voorbij hebt zien komen! Het rondje eraan vind ik een leuk detail.

 

Deze ringen zijn té schattig. Op een of andere manier doen ze me een beetje aan Ariana Grande denken, omdat zij altijd van die kattenoortjes draagt (niet als ring, maar in haar haar), haha.

Leuk. Echt super leuk. Vooral dat bedeltje vind ik erg leuk, met het katje. Ik moet zeggen dat ik wel erg twijfelde, want ze hebben meerdere leuke bedeltjes. Dit is een normale choker. Je moet je voorstellen dat dit een simpele zwarte ketting is zoals je op de foto ziet, die strak om je nek hoort te zitten.

Ik ben super enthousiast over deze webshop en ik ben zeker van plan er iets te bestellen! Wanneer is nog maar de vraag, aangezien ik hard aan het sparen ben voor mijn camera, maar ik ga er zeker weten ooit iets bestellen!

SooLovely is te volgen op Instagram en op Facebook.

Wat vinden jullie van deze webshop? En wat is jouw favoriete item?

xx

Anne

 

5 thoughts on “SooLovely.nl

    1. Het was geen samenwerking, maar ze stuurden me hierna een mailtje dat ik voor 5 euro iets uit mocht zoeken 🙂 omdat ze het artikel leuk vonden! 😀

      Like

Geef een reactie

