Uitstelgedrag

Hey guys! Op dit moment zit ik dit artikeltje aan mijn bureau te typen, mijn bureau waar ik nu eigenlijk huiswerk aan moet maken. Want ja, ook ik moet er na een aantal vrije daagjes aan gaan geloven. Het schoolwerk; leerwerk en maakwerk. Nou nam ik me dus net voor eventjes wat muziek te luisteren, gemiste blogposts te lezen en mijn youtube feed te bekijken. Jammer, weg concentratie. Kennen jullie dat gevoel? Dat je opeens nergens meer zin in hebt? Ofja, zo erg is het nu ook weer niet, maar mijn concentratie is gewoon, BOEM, weg. Helemaal weg. En ik had toch best wel een planning voor vandaag. Ik moet bijvoorbeeld nog steeds mijn krantjes wegbrengen. ๐Ÿ˜ฆ Ik zou eigenlijk ook met mijn moeder vanmiddag gaan lunchen, maar net deelde ze me mede dat we dat waarschijnlijk niet gaan doen, omdat we nog zoveel restjes van de paasdagen over hebben.

Over Pasen gesproken! Hoe waren jullie paasdagen? Hebben jullie ook gezellig met familie (te veel) gegeten? ๐Ÿ™‚ Onze/mijn paasdagen waren zeer geslaagd. Gister zijn we gaan bowlen en zaterdag zijn we bij vrienden blijven logeren. Meer vertel ik niet, want er komt nog een soort van ‘My week in pictures’ in de paasversie. En foto’s? Die zijn er genoeg! Vooral gister heb ik een paar leuke foto’s kunnen schieten. ๐Ÿ™‚

Ik wil jullie trouwens ook vertellen dat ik weer helemaal in die blogmood zit. Eigenlijk ben ik er niet uit geweest, maar ik had het de laatste week ontzettend druk. Vooral ons eindwerkstuk voor tekenen en twee SO’s voor Grieks maakten het veel. Voor Grieks had ik niet zo’n bijzonder goed punt, maar voor tekenen heb ik een 8,5 gehaald. Ja, daar ben ik blij mee, want ik ben ’s zondags om 11 uur naar bed gegaan en ’s maandags om kwart over vijf in de ochtend weer opgestaan. Anders kreeg ik hem gewoonweg niet af.

Binnenkort komen er twee DIY’s aan, allebei erg leuk. ๐Ÿ™‚ Waarschijnlijk komt er nรณg een DIY aan, want ik zit naast de blogmood ook helemaal in de lente-mood. Jullie ook? Lekker mijn kamer opruimen, vrolijke kleurtjes, nieuwe decoratie. Altijd leuk. Ohja, en ik mag ook nog een gastartikel voor Laura schrijven! I like. ร‰n ik heb nog een outfitje voor jullie. ร‰n nog een wishlist. Wacht, ik ben alweer veel te enthousiast. Ik zeg niet meer, maar ik ga hard aan het werk. Deze vrije daagjes komen toch maar weer mooi uit. ๐Ÿ™‚

Als je je afvraagt waarom ik vandaag eigenlijk vrij ben; iedereen die op dezelfde school als ik zit (is het als ik of als mij??) heeft vandaag een studiedag, yay.

Ik ga weer hard aan het werk! En straks wil ik ook nog even een nieuwe jas halen, helaas niet helemaal shoppen, want daar houdt mama niet van. Bij deze jas blijft het, maar alsnog leuk! Jullie zullen hem nog wel voorbij zien komen. Nog een fijne dag verder!

xx Anne

4 thoughts on “Uitstelgedrag

Geef een reactie

