Hihi

Heyyyyyyyyyyy guys!! How’s life? SJONGE het is lang geleden dat ik wat plaatste zeg! Ik dacht; ff een updateje plaatsen. Een kleintje maar. Maar toch. 🙂

IMG_1532.JPG

Nou, met mij is het goed!! Met jullie? Ik zit nu alweer iets van 3 weekjes op school, eigenlijk nog niks dus. Maar het gaat nu (nog) goed 🙂 En ik heb er ook best wel/vrij veel/een behoorlijk – zover potentieel – procent plezier in! Hahaha. En ohja, ik móet jullie wat vertellen.

IMG_1570.JPG

Ik mag met school mee naar Rome (!!!) en vanavond (!!!) ga ik voor een week naar Tsjechië. TSJECHIË!!! Ik doe daar mee aan een fotografieopdracht en dat vind ik echt mega awesome. We moeten best wel een hele tijd rijden, maar ik ben echt zó excited! Een goede vriendin van mij gaat ook mee, dus dat is supergezellig.

IMG_1287.jpg

*speelt dat ene liedje van ‘Running, running, running, runninggg, running, running, runninggg, running to myself oh(?)’ in d’r hoofd* *spent een kwartier om die titel op te zoeken maar geeft het op* *kent eigenlijk de hele tekst niet*

En in november mag ik naar freaking Rome!!! Ik ben uitgekozen als één van de drie leerlingen die mee mogen naar Rome vanwege een zoveeljarig (100 jaar, weet ik wel hoor) bestaan van OMO, een vereniging/bedrijf voor middelbare scholen. Beknopte beschrijving, maarja, dat boeit jullie waarschijnlijk toch vrij weinig, haha. Ook daar heb ik zoooooveel zin in! En we gaan erheen met het vliegtuig, en ik moet toegeven dat ik dat ook best spannend vind, hihi. Heb namelijk nog nooit gevlogen.

img_0329

In de prachtige Hortus (fotocreds naar Elientje)

(Ik pleur trouwens ff random mooie foto’s van de laatste tijd hierin, vindikleuk.)

Ik heb het vandaag echt enorm druk eigenlijk, want moet proberen zoveel mogelijk huiswerk van de hele week (die ik dus geheel mis) te maken. Bovendien ga ik nog afspreken ook, moet ik m’n hele tas nog inpakken en blablabla. Veel. Heel veel. Oh; en m’n baby’s aka plantjes verzorgen ofcourse ❤ Maar het is allemaal wel heel leuk, hoor. En ik dwing mezelf vandaag gewoon veel te blijven doen, ben vroeg opgestaan, misschien zelfs vanavond nog iets qua beweging te doen en hooooopelijk ben ik dan zo moe dat het lukt om in de bus te slapen. Zo toch wel handig zijn. Ik heb er in ieder geval, kortom, hartstikke veel zin in. Echt heel veel, hihi.

IMG_0285.JPG

Stijlvolle foto, ain’t it? 🙂 (Hortus again)

Hoe ziet jullie weekend eruit? Hoe gaat school? Hoe is het met je?

Een superfijn weekend gewenst!

Liefs Anne

 

2 gedachtes over “Hihi

  1. al best ff geleden dat je dit artikel plaatste ( #ikbeneenstalker ), maar ik kom hier via je insta omdat ik je verhaal altijd heel leuk vind en je blog is net zo leuk! Die foto’s zijn echt mooi en heel cute! En jij schrijft echt heel leuk ❤

    Like

Plaats een reactie