Tekenchallenge #elleaimetekent // mijn tekeningen!

 

Helaas kwam ik iéts te laat achter de bron, maar de 30e (volgens mij)(precies een week geleden) begon ook ik aan de tekenchallenge #elleaimetekent! Ik zag al een aantal tekeningen voorbij komen en toen ik ernaar op zoek ging, zocht ik waar ik naar op zoek was (omg, wow, wat een mindfuck);

challenge

Foto van @shopelleaime op Instagram

De #elleaimetekent opdrachten! Nou, dit leek me dus ontzettend leuk om te doen en ik begon er dan ook gelijk aan! In dit artikel laat ik je mijn tekeningen van deze challenge zien. 🙂

Nouja, wat me dus vrij duidelijk leek, hahaha, deze challenge komt dus van de winkel Elle Aime (@shopelleaime op insta dus)! Ontzettend leuk!

Ik kocht trouwens laatst ook – ja, tóch, want ik had zitten twijfelen – een nieuw schetsboekje. Nee, mijn oude waren nog niet vol, maar ik wilde er eentje voor deze zomer(vakantie), omdat ik iedere dag of zelfs meerdere keren per dag wil tekenen! Ik heb er altijd zo veel plezier in en zo kan ik mezelf beter ontwikkelen en ook nog eens uitdagen en bepaalde herinneringen misschien wel vastleggen. Vandaar, even extra info hoor. Hihi.

1. Iets… met strepen

2. Iets… dat licht geeft

Even heel standaard; een zaklamp. Niet de meest wauwie en originele tekening, maar ik wilde heel graag eens zoiets met een (gele) lichtbundel doen! 🙂

3. Iets… dat herrie maakt

Een wekker!! Ja, want gelukkig is het vakantie, maar hè, geef maar toe; dat ding maakt ongewenst veel lawaai als je vroeg je bed uit moet om naar school te gaan.

4. Iets… met stippen

Nou, oké, dit is grappig. De moeder van een vriendin van mij (je volgt het nog wel hè?) die vindt volgens mij allerlei dingetjes voor in de keuken en dan rood met witte stipjes heel leuk. Daar moest ik bij ‘iets met stippen’ opeens aan denken! En toen tekende ik deze ovenwanten met een cakeblik. 🙂

5. Iets… dat pluizig is

En deze vond ik zó cute gelukt! En ja, bij deze zijn ze pluizig, want als ik me deze in gedachten voorstel, zijn het schattige, zachte, pluizige, kleine balletjes.

6. Iets… dat kan rollen

Oké, ja, verklaar me voor gek, maar na een tijdje te hebben nagedacht, moest ik aan soesjes denken. Want ja, die dingen kunnen toch óók rollen? Alleen soesjes vond ik een beetje kaal, dus deed ik er nog roze (waarom????) saus bij. God weet wie er roze saus over z’n soesjes doet, maar ’t zal vast wel oké smaken denk ik :’) Helaas ben ik niet zo tevreden over deze ‘soesjes’, maar ach, daar leer ik van! Heel belangrijk!!

7. Iets… met stekels

Dan besloot ik deze challenge af te sluiten met de meest standaard tekening die ik kan maken; een cactus. Omg. Wow. Hoe dan? Ja. Weet ik niet. Gewoon. Lekker typisch. Lolz.

Hahaha oké, maarja een cactus dus. Ik vind ‘m wel leuk! Maarja, wat kan er dan ook fout aan gaan? Niks dus :’)

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, ik vind het zelf namelijk wel heel leuk om te delen! Ik kijk nu al uit naar de volgende tekenchallenge!!

Doen jullie ook wel eens mee aan (teken)challenges?

Kus,

Anne

2 gedachtes over “Tekenchallenge #elleaimetekent // mijn tekeningen!

Plaats een reactie