Wishlist – Fashion

Hey! Wanneer je veel bloggers, YouTubers en Instagrammers volgt, zie je natuurlijk ook veel (mooie) kleding voorbijkomen! De laatste tijd heb ik goed nagedacht over welke kleding ik nou écht wil, en niet die iedereen draagt (oké, ik geef toe, ze zijn wel in de mode deze tijd ;)), en vandaag laat ik jullie mijn selectie daarvan zien! Lees je mee?

1. It-shirt

Ik geloof dat ze dit een it-shirt noemen, zo’n super simpel shirt met tekst erop. Ik heb er nog helemaal geen! Vooral deze met de tekst: “Me? Crazy? I should get down of this unicorn and slap you.” vind ik geweldig! (Hij komt van Beautiful-Bijoux.)

2. Nog een it-shirt

Met “coffee” en dan de betekenis, zie je deze tijd ook veel. En ik houd van koffie. Liefde.

3. Hogwarts shirt

Laatst zag ik weer een Hogwarts shirt voorbijkomen, en ohmy! Ik wil er ook een! Ik weet nog niet welke, want er zijn een heleboel verschillende! Voor degene die niet weten wat Hogwarts is, Hogwarts betekent Zweinstein en dat is de school van Harry Potter, haha. Wie is er nog meer een groot Harry Potter fan?

4. High-waisted short

Ik wil heel graag een kort high-waisted shortje! Ik heb er al een in het blauw, maar ik wil ook gewoon een ‘normale’. Deze vind ik echt heel leuk! En je kunt hem altijd aan, makkelijk te combineren!

5. Lace short

Deze zocht ik vorig jaar al, maar ik heb toen geen gevonden die ik echt mooi vond. Vind ze al snel, tja, ordinair worden. Ik zag voor het eerst zo’n short bij Jiami, zij had hem destijds van Topshop geloof ik.

6. Kimono

Een kimono kun je over ieder basic hempje, shirtje of topje aan doen! Het liefst wil ik er een met een apart printje en veel kleuren.

7. Lichte mom jeans

Je kunt deze broek niks vinden, maar ik vind zoiets echt heeeeel leuk! Zie het vooral vaak op Instagram voorbijkomen!

8. Top met drukke print

Kijk, zo’n soort printje vind ik voor een kimono ook heel tof. Als je zo’n topje hebt, heb je al gelijk een leuke outfit. Simpel broekje erbij en klaar!

9. Kanten topje

Naast een kanten broekje, zou ik ook wel een kanten topje willen. Vriendin van mij heeft er een en ik vind hem zo prettyyyy! ❤

10. Watermeloen topje

Deze zag ik laatst bij de C&A, met een superleuk kiwi topje ernaast, liggen! Deze vind ik echt heel leuk, en hetzelfde als met nummer 8, kun je deze makkelijk combineren! Overigens heeft een vriendin van mij deze kennelijk ook, erg leuk!

Dit zijn de items die ik deze tijd qua kleding het liefst wil scoren. Natuurlijk zijn er altijd nog meerdere dingen die ik graag zou willen hebben, tenminste, dat heb ik dan, never stop dreaming. Zouden jullie het leuk vinden als ik ook een wishlist maak van accesoires, gadgets, etcetera? Ik heb momenteel een nogal lange wishlist!

Bedankt voor het lezen,

Liefs! Anne

One thought on “Wishlist – Fashion

Geef een reactie

