Everyday blogs

PicMonkey Collage

Goodevening voor de mensen dit nu nog lezen! Niet dat het laat is hoor, maar het artikel is wel ‘laat’. Uhu.

Aangezien ik (en ik denk anderen ook) veel bloggers volg, ben ik zelf ook gaan bloggen! Zij inspireerden me, en nu nog steeds. Nog steeds kijk ik iedere dag standaard op een aantal blogs. Geen dag wil ik een artikel van ze missen, en vandaag worden ze even in het zonnetje gezet!

Natuurlijk kijk ik op nog veeeel meer blogs, maar zelfs als ik er eigenlijk geen tijd voor heb, bekijk ik er een paar. Deze check ik echt íedere dag!

madianne

Om te beginnen met mijn favoriet: Madianne. Madeleine lijkt me zo’n lieve meid! Ik volg haar vanaf een winactie (haha, don’t judge me) maar vanaf dat moment heb ik geen een artikel of video van haar gemist! Ze was al vegetariër, maar sinds een tijdje is ze ook veganist, wat ik erg interessant vind! Ze schrijft eigenlijk over van alles!

lifesplash

De tweede; Lifesplash. Het zou me niks verbazen als jullie Jiami kennen, want haar blog is inmiddels al zo groot! Ik volg Jiami nu sinds een jaar, en heb ook een fanaccount voor haar (gehad). Dat mag wel zeggen wat ik van haar vind

styledgirl

Laura check ik ook iedere dag. Het voelt alsof ik haar al heel lang en persoonlijk ken (wat eigenlijk niet zo is). Ik ken Laura via mijn fanaccount van Jiami en we hebben zelfs een keer afgesproken! Het was toen zo gezellig en het voelde voor mij net alsof we elkaar al lang kenden. Laura blogt ook over fashion, lifestyle en beauty.

littlekeystohappiness

Als eerste; Naomi maakt zo’n zo’n zo’n práchtige foto’s! Ik houd echt van haar stijl, ook qua kleding! Liefde. Ik volg Naomi nog niet zo lang, maar eigenlijk blogt ze over van alles en nog wat.

lifeoflonneke

Als ik Lonneke’s artikelen lees, wordt ik altijd weer vrolijk! Even serieus, is er een dag dat ze geen vrolijk en enthousiast artikel plaatst? Lonneke schrijft veel persoonlijke artikelen en daar houd ik altijd wel van. Zoals ik al zei: Ze is ál-tijd vrolijk! (Ik moet het niet nog vaker gaan zeggen, oeps.) Ohja, en ze maakt ook hele mooie foto’s!

dilyseikelboom

Dan de blog van Dilys, die ik niet zo goed kan omschrijven. Ze schrijft eigenlijk gewoon hele leuke, vrolijke praatartikelen. Ik denk dat de manier waaróp ze schrijft, het ‘m doet. Hele leuke schrijfstijl happy, weer door die leuke stijl.

Dit was het artikel dan weer, een aantal blogs waar ik geen artikel van durf te missen! Waarom bedacht ik me om dit artikel te schrijven? Ik kan ze echt niet goed omschrijven, maar je moet ze stuk voor stuk maar eens lekker gaan bekijken! Ik vind ze allemaal leuk.

Ik moest me inhouden hier niet een “everyday blogs, youtube kanalen en favo Instagrammers” artikel van te maken, haha. Laat het me maar weten als jullie die andere twee ook willen lezen!

Wiens blog bekijk jij het vaakst? Of wie wil jij in het zonnetje zetten?

Bedankt voor het lezen!

xx Anne

6 thoughts on “Everyday blogs

Geef een reactie

