vakantiebrabbeltjes

Hey guys! HET IS VANAF GISTEREN OOK VOOR MIJ OFFICIEEL VAKANTIE!!! Yaaaas, omg, hóe fijn?! Eigenlijk heb ik al een paar daagjes kunnen luieren enzo, maar officiéél heb ik nu ook vakantie. Ik heb al een aantal dingetjes gedaan, maar ook niet echt… Tja, dit gaat weer een heel rommelig artikeltje worden, sorry, zo ben ik!

Ik ga even een beetje brabbelen en ook een lijstje delen van wat ik vandaag nog moet en/of wil doen! Ik heb best wel grootse vakantieplannen, die ik eigenlijk heel graag zou willen delen, maar dat doe ik van een paar niet. Ik probeer me er namelijk aan te houden dat ik minder zit te zeuren en zeggen wat ik ‘ga’ doen, maar dat ikzelf en anderen het zelf zien als het ook echt gelukt is. Dus, gewoon even een persoonlijk doeltje.

Verder wil/mag ik mijn haar verven!!! Ja, ook een verrassing voor m’n trouwe vrienden die dit nu misschien wel lezen, want waarschijnlijk of misschien weten zij het ook niet eens! Nou, als ‘klein’ kind heb ik altijd gezegd dat ik mijn haar nooit zou verven, want ik was best wel heel blij met mijn haarkleur. De laatste tijd zijn de echte kleurtjes, dus bijvoorbeeld groen, blauw, roze en paars, best wel in qua haarkleur. En toen dacht ik, gewoon helemaal het roer omgooiend (ben ik de laatste tijd steeds beter in!), maar waarom kan ik dat niet dan? Nee, nou, precies? Eerst leek het me teveel; een pony én een opvallend kleurtje in je haren. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer, juist wel tof. Wat anders!! (Dáár hou ik van, heeeeeey!!) Ik wil waarschijnlijk mijn puntjes in een blauwig of paarsig tintje verven, alléén mijn puntjes. Dat mijn familie er een gezicht bij trekt alsof ze iets vies ruiken, dat kan me niets schelen. Het mag van mijn moeder en ik wil het, dus. Dus. Ik ga het gewoon doen! Deze week nog denk ik, en ik zal SOWIESO het resultaat met jullie delen hoor!

Nou, nog wat algemene doelen voor deze vakantie zijn om me te verdiepen in fotografie en in het vegetariër zijn. Want to be honest, ik weet d’r gewoon bijna niks vanaf (van het vegetariër zijn, ja). Behalve dat ik absoluut geen vlees wil eten om drie redenen; 1) Ik hou niet van het idee dierlijke producten te eten. 2) Ik ben tegen de bio-industrie. 3) Ik vind vlees ook gewoon niet lekker.

En nee, eigenlijk weet ik ook helemaal niet veel van fotografie. Dat ik me al twee jaar probeer in te schrijven en me ook al hád ingeschreven bij een fotografiecursus van school, maar dat daar te weinig animo voor was (lees: ik en één ander meisje hadden ons opgegeven :(), tja, da’s zeer jammer… Daar baal ik echt van. Misschien kan ik het komend jaar nog eens proberen, maar ik ben bang dat ze de cursus dan niet eens meer aanbieden. Achja, ik heb internet en vakantie. Zegt genoeg toch? Tijd zat om aan een zelfstudie fotografie te beginnen aka ik ga proberen me er in te verdiepen!

Verder wil ik natúúrlijk weer heel veel creatief bezig zijn. Denk dan aan héél veel, maar bijvoorbeeld: tekenen, journalling, borduren, verven, brieven schrijven, fotograferen, artikelen schrijven, video’s maken/filmen…. Pfoe, ja. Jup. Van alles. Want ik kom echt bijna nóóit tekort aan inspiratie en ik wil veel te veel (op een soort van positieve manier denk ik dan/hoop ik dan?).

Ohja, ook wil ik in deze vakantie, ben héééél benieuwd of dat gaat lukken, hahahaha, al mijn Grieks woordjes herhalen. Van dit jaar enzo, en van vorig jaar. Want ik kies volgend jaar weer voor Grieks, maar ik moet echt eerlijk toegeven dat er weer heel wat woordjes zijn gezakt en ja, ik heb zóveel tijd nu. Dit is een soort van verplichting. 🙂 #nerd #perfecteleerling #maarnietecht

En vandaag, wát zal ik vandaag nog eens doen? Nou, het is helaas al 15:30, maar zo voelt het niet helemaal, want mijn slaapritme is nu al naar de …., uh…. klote. Vandaag wil ik nog mijn kamer opruimen (hoog nodig :)), verf kopen, een ijsje halen met mijn broertje en zusje (hoor ik daar al *aaaah*?), ik wilde iets tekenen maar ben momenteel even vergeten wat, maar het had een doel (ja, ik weet het ook niet allemaal meer hoor, zoals Yvonne zegt: onze hersenen staan op non-actief (iets over vakantie enzo weetjewel)), misschien nog een film/serie (VAN CRIMINAL MINDS, SOOOO GOOD) kijken. Want dat is ook een soort van doel deze vakantie; een aantal films kijken! Ik moet mezelf er echt toe zetten een film te gaan kijken, niet dat ik het erg vind hoor, maarja, ik weet niet wat dat is… Anyway, iemand suggesties? Zit zelf te denken aan Clueless, Edward Scissorhands, The Conjuring 2, Allegiant, Alice Trough The Looking Glass, The Perks Of Being A Wallflower… Uh, ja, iemand nog suggesties? EN OHJA, ALS DIE UIT IS; DE NIEUWE HARRY POTTER OFCOURSE.

Nou en verder vermaak ik me echt wel en horen jullie snel weer van mij!

Fijne vakantie liefjes, én; wat gaan jullie allemaal doen deze vakantie?

-Anne

Ohja, hier nog even wat fotootjes van een fijn dagje (waar ik de foto’s helaas niet zo geslaagd van vind, maar dat heb je soms hè…) met Yvonne, tja, ’t zal ook wel weer niet zo zijn… Grapje, ik heb nog wel meer vrienden hoor! Maar een leuke middag met Yvonne dus, hier;

Gezellig hè? Hihi 🙂

IMG_0325

Hier nog een over-edited foto, poging tot op-een-analoge-lijkende-foto. Want wat zou ik toch graag een analoge camera willen hebben man! Ik vind deze foto toch eigenlijk best wel leuk!

Doeg!

Plaats een reactie