skattig // outfit

Niet dat deze outfit zó ontzettend inspirerend is, maaaaar hey, ik wilde hem gewoon even delen met jullie! En – laten we dit mega foute woord erbij halen – yolo; als ik het wil delen, dan deel ik het ook gewoon 🙂

Gisteren (oké vandaag voor mij, maar voor jullie gisteren JAAAA) heb ik gelogeerd met een vriendin en droeg ik deze luchtige outfit naar school. Het jurkje is dan wel écht kort, maar ik had er gewoon een kort broekje onder aan gedaan. Het eerste-de-beste (hóe is die uitdrukking ook alweer precies?!) broekje wat hiervoor geschikt bleek te zijn, greep ik en propte ik onder mijn jurkje. Al ging het met iets meer beleid dan dat uit die zin blijkt, hahaha. Toen ik iemand vertelde dat ik dit jurkje nieuw had (laaaang geleden), en ‘m daarna liet zien, zei ze dat het een tuníekje was. Oké, dit is dus een tuniekje dames en heren! 🙂 Wist ik niet, want dit is eigenlijk het enige jurkje in mijn kledingkast, hihi.

Hier wat details van mijn outfitjeee, waaronder lieve Okkie (kat, hier zo loeigroot boven). Enneh, als jullie op deze foto’s kunnen klikken, moet je dat zeker doen op die kleine van mijn schoenen rechtsboven. Ik heb namelijk gisteren twee nieuwe teksten erop geschreven, allebei lyrics van het lied ‘Good grief’ van Bastille. (OMG ik zocht voor jullie even de link op op YouTube, want eerst stond ‘ie nog niet daarop, maar de video is zoooo cool!) Maar het lied; geweldig dus. ❤

(Zoals je ziet had ik er dus een kort broekje onder aan. En de foto hierboven was spontaan en en en I luf it.)

Okay, ja, dat over dat jurkje deed me weer ergens aan denken. (Sjowee, mijn artikeltjes worden gewoon veel gebrabbel, zo van die heel-veel-onzin-en-van-me-afschrijf-brabbeltjes-voor-de-gegadigden-artikelen, LOL.) Maar; ik heb vanmiddag een T-shirtjurk van de H&M besteld!! Leuk hè? Ik heb zo’n ding nog nooit gepast, maar ik denk dat het wel bij mij past, aangezien het een beetje, nouja, ‘stoer’ en ‘nonchalant’ is. 🙂  Ben heel excited over hoe die me staat!

(Mijn katje-patatje (zo heb ik een kat echt nog nóóit genoemd, whaha) was gewoon echt té schattig om niet op de foto te zetten!)

Verder heb ik niet echt nieuws. Niet echt nieuws nieuws moet ik zeggen. Alhoewel; gisteren, uuuuuh, éérgisteren voor jullie, heeft het hier in Brabant weer kei hard geregend. En letterlijk keihard, want er kwamen hagelstenen zo groot als keien en tennisballen uit de lucht vallen… Ja, ik hoorde op het nieuws dat de schade zo ongeveer 100 miljoen euro was?! (ER WAREN ZELFS RAMEN KAPOT?!) En voor de tweede keer in 3 weken (volgens mij) stonden hier de straten blank en woonden we voor een paar uurtjes aan de *ahum* grachten. Ja, dat was het wel 🙂

Nou, ik hoop dat jullie een super fijn weekend hebben! (Oprecht!! Sorry; het klonk namelijk een beetje sarcastisch, maar ik meen het natuurlijk voor de volle 200%.)

Kusjes,

Anne

5 gedachtes over “skattig // outfit

Plaats een reactie