even snel wat over mij

Hey guys!! Nou, zoals de titel al zegt; gewoon even snel wat over mij dit keer. Zoals jullie wel hebben kunnen merken, zit het met mijn juni doel om iedere week 2 keer een artikel online te gooien niet zo goed… Hihi 🙂

Even wat over mij dus. Hier. Vandaag.

IMG_9044

*pleurt er een onrelevante foto in, gewoon omdat ik er blij mee ben en hopelijk to brighten up yo dayyy* (handmodel Yvonne :’)

Nou, het klinkt allemaal heel spannend, maar eigenlijk wilde ik gewoon even melden dat ik me over het algemeen heel goed voel! Ik ben maandag een dagje vrij geweest van school, omdat ik me toen echt niet lekker voelde, maar gelukkig trekt dat bij mij vrij snel weg. Zo was ik maandagavond dus al weer helemaal beter 🙂 Verder vind ik het weer vandaag echt gewoon kut. Ja, kut ja, omdat het kan en omdat ik 28°C echt verschrikkelijk vind. Maar eigenlijk valt het hier boven, op de zolder, nog wel mee. Het is wel warm, maar het ergste zal vanavond nog wel komen, als ik helemaal bovenin lig te proberen om te slapen…

Ook (vertelde ik een tijdje terug ook al) zijn de mood swings er nog altijd, gezellig hè? Ze zijn er nu minder vaak, maar wel erger/heftiger/dieper dan eerst. Maarja, daar moeten we maar mee dealen in het leven en onszelf weer even oppeppen!

Ik heb het afgelopen weekenden pittig druk gehad; ik ben naar Duitsland geweest, had iets (idk anymore) en ik ben ook afgelopen weekend op kamp geweest met mijn voetbalteam! Het was heeeeel gezellig in ieder geval. Komend weekend heb ik niet veel qua plannen, maar moet ik vooral gaan leren, leren en leren. Ja, waarschijnlijk/natuurlijk zal ik wel vrije tijd voor mezelf in kunnen plannen hoor! We hebben over twee weken proefwerkweek (succes voor de mensen die bezig zijn of die ook krijgen binnenkort!!), maar, je kunt het bijna niet geloven, er worden nog een paar so’tjes in onze komende week gegooid, exactly, zo net voor de pww… Ach ja, donderdag ga ik met school naar Dinslaken en Xanten (als ik het goed heb) om iets mondelings voor Duits te doen (H.E.L.P.), en daarna valt het wel weer mee volgens mij.

IMG_8968Even nog een vrij recentelijke foto van mij, want zelfs op insta zet ik niet echt foto’s van m’n hoofd. Niet expres tho, maar oké, waarschijnlijk teveel andere mooie foto’s hehe hihi.

Foto door Yvonne

Ik ga proberen nog wat online te gooien in het weekend, WANT IK BEN ECHT VEEL BEZIG MET IDEEËN EN DIE ZIJN ER GENOEG!!!

En nu, hoe is het met jullie? Echt zoveel liefde naar de mensen die toch telkens trouw mijn blog en artikeltjes lezen <33 Ook naar de mensen die dat niet doen, maarja, hahahaha, die zullen dit dan ook wel niet lezen. Bovendien ook veel hartjes naar de mensen die hier nieuw zijn op mijn blog!!

Doegdoeg (en nog een fijne dag/avond/week/leven)!!

-Anne

2 gedachtes over “even snel wat over mij

Plaats een reactie