● doelen voor juni ●

“Let your dreams be bigger than your fears, your actions louder than your words, and your faith stronger than your feelings.”

-Unknown

Prachtige quote die me even na doet denken. Me even het zwijgen oplegt, zoals het hoort, nadenkend over mijn doelen en mijn dromen. Sommige quotes doen me haast niets, terwijl andere zóveel boodschappen over kunnen brengen, met maar één zinnetje. Wauw, prachtig vind ik dat. Zo komen we een beetje aan onze daily motivatie! (Oh. Stop. Wacht, toen ik deze quote opzocht voor de eh, bedenker/schrijver/auteur/whatever?, kwam ik op deze site terecht! Nog meer mooie, fantastische quotes <3)

Maar de naam zegt genoeg, denk ik. Mijn doelen, voor de maand juni.

IMG_9726

• stretchen (een keer per dag/per twee dagen)

IMG_9709

• plantjes halen (is stiekem al accomplished, maar vooruit, dit was wel een doel!)

730

 

• een video/artikel in het Engels plaatsen (lekker uitdagend enzo)

IMG_9712

• naar de kapper (met een pony moet je het echt onderhouden, ik moet hóógnodig komende week gaan!)

• sparen (uhm, tjaaa, you’ll understand)

IMG_9729

• iedere twee dagen tekenen (kijk, het liefst iedere dag, maar ik weet gewoon dat dat echt niet gaat lukken)

IMG_9707

• werk zoeken (want ja, die money hè?)(bovendien lijkt een koffietentje me zo gaaf!!)

• buttons maken (heb ik al een tijdje niet meer gedaaaan…)

706

• iedere week twee artikelen online (ik moet zeggen; ik wilde er eigenlijk drie, maar als doel lijkt twee me wel de goede, minimale richtlijn, hihi)

IMG_9710

 

Wat zijn jouw doelen? En wat is een quote die jou het meest inspireert?

(Ohja, fijn weekend!!)

8 thoughts on “● doelen voor juni ●

    1. Jaaa, haha, het zijn er inderdaad best veel! En aww, leuk!! Natuurlijk wordt het over een maand ongeveer allemaal gedeeld, hihi 🙂

      Like

  1. Wat een leuke doelen zeg! En ja, ik wil ook meer plantjes gaan halen. Ga je ze ook drogen of doe je dat niet? Ik ben benieuwd naar de buttons als je ze zelf maakt!!

    Like

    1. JAAAA DAAR WIL IK ZO GRAAG HEEN!! Frédérique zei alleen dat iedere week al héél veel mensen daar solliciteren, dus dat ze al mensen zat hebben helaas… 😌

      Like

  2. Wat een mooie foto’s maak je! En waar heb je dat leuke T-shirt vandaan dat je op de eerste foto draagt? Heb je ook Bloglovin zodat ik je daarop kan volgen? Je hebt echt een leuke blog!

    Like

    1. Aaaaah dankjewel voor je lieve reactie!! Ik had m helemaal niet gezien, ontzettend veel sorry daarvoor!! Het shirt heb ik van de Pull&Bear!! En ja bloglovin’ heb ik!! Ik denk Ann’s spiration of Anne Hoskam! Xx

      Like

Geef een reactie

