Bosjesvrouw

Al kletsend lopen we met z’n tweeën door de modder. Mijn camera tikt tegen mijn vest, terwijl ik stevig doorstap. “Oh, wacht, stop! Hier moet ik een foto van maken.” Zo gaat het een tijdje door. Na een tijdje zien we een dwarsliggende boomstam. Ik installeer mijn camera in het zachte mos, zodat het niet om kan vallen. Daarna zet ik hem op de timer en ren ik naar Lonneke op de boomstam en vestig me naast haar. Een beetje awkward zitten we naast elkaar, wachtend tot de camera zijn foto’s maakt. Stiekem hopend dat niet al te veel mensen ons zien zitten.

Hey, vandaag heb ik een simpel en snel outfitje voor jullie! Laatst ben ik weer, oh wat verrassend, met Lonneke naar het bos geweest. Ik wandel heel vaak, maar dan ook echt vaak, met Lonneke in het bos. Dit keer werden we enigszins vertraagd door de uitgebreide fotoshoots die we van elkaar hielden. In dit artikeltje zal ik mijn outfit en wat leuke foto’s delen!

Laatst ben ik met een paar vriendinnen naar de stad geweest, naar de bios om precies te zijn. Ik had alleen een item in mijn hoofd wat ik nog erg graag wilde hebben, dus konden we het niet laten ‘eventjes’ een aantal winkels binnen te glippen. Dit truitje was totaal niet wat ik in mijn hoofd had (mysterieus allemaal hè, ik had gewoon een rokje in mijn hoofd), maar toen ik deze bij de Primark tegen kwam, gooide ik het gelijk in mijn mandje-ding. Integendeel tot een groene versie, die me echt verschrikkelijk slecht stond, was deze echt zovan “JA”. Gelijk meegenomen dus 🙂

 

*Basically zittend op de klimop en swag-doenerig jas aantrekkend.*

(Grapje, zijn echt leuke foto’s geworden Lon!)

Net zoals awkward over een boomstam lopen en zittend op een boomstam poseren helemaal mijn ding zijn.

Dit komt heel egoïstisch over, omdat ik een heleboel leuke foto’s van Lonneke op mijn computer heb staan. Maar ik wil er eigenlijk niet teveel posten, omdat ik niet weet of ze het fijn vind zomaar op internet gedeeld te worden. We houden het even bij deze mooie!

Mijn lieve katje, met wie jullie al kennis hebben kunnen maken. Erg geliefd bij Lonneke, haha.

IMG_8162

Deze foto is opeens wel groot, hmm… Beetje eng om te delen, maar ik vind hem, ook al zeg ik het zelf, wel schattig. Dit is tenminste een leuke, spontane foto (denk ik). Ik heb er ook nog een waarbij ik lach, maar als ik lach heb ik zo’n lelijk, scheef hoofd. Deze vind ik dan ietsje leuker 🙂

Ik wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen, en als ik jullie niet meer spreek voor Nieuwjaar; ook een goed Nieuwjaar!

Bedankt voor het lezen,

Liefs,

Anne

 

5 thoughts on “Bosjesvrouw

Geef een reactie

