‘k Deed een beetje aan fotografie

Eleanor had gelijk. Ze zag er nooit leuk uit. Ze was een wandelend kunstwerk, en kunst hoefde niet leuk te zijn; kunst gaf je gevoelens.

-Eleanor & Park, Rainbow Rowell

De laatste tijd ben ik NOGAL into fotografie, en daarom wilde ik jullie graag een paar plaatjes laten zien die ik, vandaag en al zo’n ruime maand geleden, geschoten heb. Sommige zijn simpel, anderen wat persoonlijker. Een beetje eng om te delen vind ik het wel, maar ik ben ook wel een klein beetje trots op een aantal 🙂

Een (ruiiiime) maand geleden kocht ik een stevig boekje met blanko bladzijden. Ze verkochten het niet als “art journal”, maar met dat idee kocht ik ‘m wel.

Ik vind handen fotograferen echt… Ja… Mooi, prachtig, gaaf, veelzeggend. Dus…

Tja, deze zijn dus best persoonlijk. Ik durf deze dan nog wel te delen, al heb ik er één weggelaten waar je mijn hele gezicht op zag. Vind ik nog wel eng. Zelfportretten maken vind ik echt heel mooi en ontzettend leuk om te doen, hihi.

Nog een paar kiekjes van mijn onwijs mooie, grappige, meeslepende, leuke, lieve en nieuwe boek; Eleanor & Park. Misschien zijn jullie het onderhand bekende tekststukje van het begin van dit artikel al zat; ik ben hem namelijk al vaker op Instagram tegengekomen. Maar het is oh zo waar. Als ik dit boek uit heb, wat al veel te snel zal zijn, zal ik er een soort van mini review over schrijven. Nouja, review; ik vind reviews niet bepaald leuk (om te lezen). Ik zal er een artikeltje aan wijden, dat klinkt wat leuker 🙂

Laat me vooral even weten wat jij van mijn foto’s vond, ben ik stinkend benieuwd naar! 😉

Kusjes,

Anne

4 thoughts on “‘k Deed een beetje aan fotografie

  1. Wauw Anne! Echt prachtige foto’s! Ik hoop binnenkort ook een betere camera te kunnen kopen, want bij het zien van deze foto’s begint er toch iets in me te prikkelen dat ik ook wil gaan fotograferen, het lijkt me zo tof om met de kleur, scherpte en het licht te spelen!

    Like

Geef een reactie

