Liebster Award

Hooooi jongens! Een artikeltje over een award, jawel, de Liebster Award! Ik ben getagd door Madeleine en door Simone en ik ga voor jullie de vragen van Madeleine beantwoorden!

De Liebster Award is een soort tag die bloggers aan elkaar doorgeven en waarmee je andere bloggers ook even in het zonnetje kunt zetten. Here we go!

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik hield altijd al van schrijven, maar op een of andere manier kwam ik noooooit aan een eind met verhalen. Ook heb ik veel passies en hobby’s en die twee dingen kan ik met bloggen perfect combineren! Daarbij vind ik het ook leuk om het met mensen te delen en hoop ik jullie bij sommige dingen te inspireren!

IMG_6140

Als je maar drie make-up producten zo mogen gebruiken, welke drie zouden dat dan zijn?

Heul toevallig gebruik ik dagelijks eigenlijk maar drie producten. Dit verandert wel een beetje, maar het minimale zijn toch altijd dezelfde drie producten: wenkbrauwpotlood (!!!), concealer en mascara.

Welke blogs volg je zelf?

Nou, ik volg meerdere bloggers op Bloglovin’, maar ik zal hier even de blogs noemen die ik echt volg volg. Snap je? 🙂

Naomi – Littlekeystohappiness

Laura – Lauresque

Dilys – Dilys Eikelboom

Madeleine – Madianne

Laura – Styledgirl

Jiami – Jiami

Chantal – Blame the fireworks

Luna – Luna Michelle

IMG_5653

Wat voor artikelen vind je het leukst om te schrijven?

Ik vind fotografie artikelen, persoonlijke artikelen, zoals MWIP, en artikelen waarin ik laat zien wat ik heb gemaakt/getekend/geDIYd het allerleukst!

Wat eet je het liefst als ontbijt?

PAP. Ja, noem me maar een baby of iets dergelijks, ik houd van pap. Afwisselend eet ik dan Brinta of havermout. Het is zo erg dat ik echt uitkijk naar een kommetje pap als ik bij iemand heb gelogeerd of wanneer ik een weekje (of twee) op vakantie ben geweest…

IMG_6847 IMG_6854

Van welke winkel heb je de meeste kleding?

Deze wist ik gelijk zeker, namelijk de H&M en de Pull&Bear (P&B lover hier, wauw, wat een geweldig leuke winkel!!).

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Het liefst teken ik, spreek ik af met vriendinnen of houd ik me bezig met fotografie.

IMG_6845

Zonder welke drie kledingitems zou je echt niet kunnen?

Een shirt, een broek, sokken… Om even flauw te doen… 🙂 Nee, uhm, ik denk… Een vormloos streepjes T-shirt, mom jeans (echt geweldige dingen!) en gekleurde sokken! Moeilijke vraag deze zeg…

IMG_6170

Sneakers of hoge hakken?

Sneakers. Obviously, ik ben niet zo’n hakken typje. (Vind sommige hakken echt prachtig hoor, maar laat mij maar liever op m’n sneakertjes paraderen.)

IMG_6003

Schrijf 5 feitjes over jezelf.

DEZE WORDT LEUK.

  • Kattenvrouwtje
  • Nootjes verslaafd (die verslaving is gisteren uitgebreid, man, wat zijn gesuikerde noten hemels zeg!)
  • Ik zit op het Gymnasium
  • Doet mee aan de cactushype
  • Prettig gestoord (goede manier dus, goede manier)

Wat is jouw favoriete quote op het moment?

If you do what you need, you’re surviving. If you do what you want, you’re living.

(Hoop dat ik deze niet hoef uit te leggen.)

http://fabquote.co/

Bedankt voor het lezen!

Liefs Anne

7 thoughts on “Liebster Award

  1. Aaaaaaahh!! Ik moet even bijademen hoor, een momentje. maar IK STA, JA, IK STA GEWOON IN JE LIJSTJE!! Dat is zo leuk!!!!!!!!!!!! En nu ga ik even rustig de rest lezen want ik ben gelijk nadat ik m’n naam zag staan naar beneden gescrolld om een reactie te geven 🙂

    Like

Geef een reactie

