Mijn eerste outfit post evaaah!

Hii! Dit artikel is alweer aan de late kant, maar ik had dan ook gezegd dat hij ergens op de dag online zou komen 😉 Eerst wilde ik een artikel schrijven met verschillende outfits van een webshop, maar ‘bij nader inzien’ (zozo, chic) vond ik dit zoveel leuker!

IMG_4430-001

Dit was dus de outfit die ik vandaag aanhad. Ik vind het een hele leuke outfit, ondanks dat ik vandaag weinig mensen heb gezien (weetjewel, waar je mooie outfits meestal voor draagt). Normaal zou ik gewoon wat aan hebben getrokken, maar dit was dus een verrassing!

IMG_4431-001

Check mijn leuke top knot! 😀

Het leven is een verrassing. Wow, filosofisch. Maar het is wel zo. Nu denk ik weer aan het feit dat ik zo blij ben dat het vakantie is! Ik kan me nog steeds prima vermaken, ok, ik zal proberen dit niet al te vaak met jullie te delen. Helaas heb ik vandaag geen tekening kunnen maken, maar ik ben net wel gezellig bij mijn oma ‘op de koffie geweest’. Nee, ik heb geen koffie gedronken, gewoon wat ice tea en water. Maar het was wel gezellig! We hebben gedamd (schrijf je dat zo? weird) en ik heb lekker gewonnen. Zoiets had ik dus echt niet verwacht, maarja, het leven is een verrassing.

IMG_4436-001IMG_4437-001

Even een big thanks to my mom, omdat zij de foto’s heeft gemaakt. Het was bést wel heel awkward, ook al waren alleen mijn ouders erbij, haha. De schoenen zijn trouwens van de Schoenenreus, oh wauw, dat zeg ik liever niet. Het zijn echte neppers; Dr. Martens look-a-likes. De muur op de achtergrond lijkt trouwens best wel gefotoshopt, maar dat is echt niet zo!

IMG_4434-001

Kunnen we het even hebben over dat deze foto best wel cute is? Hij is zó niet-perfect, maar misschien maakt dat het ‘m juist leuk.

IMG_4435-001

Over deze mega leuke ketting zeg ik nog niet al te veel, want die zul je morgen in de vorm van een video zien verschijnen!

Nog een hele fijne dag! (Ik neem aan dat je dit niet nu nog om 23:42 leest.)

Love,

Anne

4 thoughts on “Mijn eerste outfit post evaaah!

Geef een reactie

