Long time no see

Hey guys! Ja, echt; hoi! Long time no see!

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het hartstikke goed! Ik heb nu een week vakantie en ik vermaak me nog steeds prima. Ik kan eindelijk zeggen dat ik vakantie heb, want vorige week was zó druk en vermoeiend. Het was wel een hele leuk week, daar niet van, maar toch ben ik blij dat ik nu ook gewoon wat dingetjes voor mezelf kan doen. Alles rustig aan 🙂

Hier even een chille afspeellijst die ik net heb gevonden, ik heb hem zelf ook nog niet helemaal geluisterd.

DSC07163

Zo, dit voelt fijn, even lekker van me afschrijven. Ja geloof me, ik heb er tegenop gekeken deze post te schrijven maar heb het bloggen tegelijkertijd ook gemist!

Vandaag heb ik mijn dag gevuld met mijn kamer opruimen, schilderen, oude tekeningen bekijken en een beetje muziek luisteren. Ik houd echt van zulke dagen. Oh, nog beter is dat het toenstraks heeft geregend, maakt het weer helemaal perfect én een goed excuus om binnen te zitten! Ik zit nu trouwens in mijn nieuwe Harry Potter pyjamabroek, wat ik met enige trots zeg 😉 Eigenlijk vind ik hem zo lelijk als wat, maar ik was haast verplicht ‘m te kopen, aangezien het Harry Potter shirt er aan vastzat. JA, IK HEB EEN HARRY POTTER SHIRT!!! And you know what, ik draag hem lekker als normaal shirt en niet als pyjama shirt! (Ohja, hij stond trouwens ook op mijn wishlist, toont aan dat ik hem al maaaaanden wilde.) Maar back to the point; ik zit dus in mijn Harry Potter broek die er niet uitziet en ik heb zojuist ook nog mijn nieuwe Unicorn Fanclub pyjama hempje aangetrokken. Mijn outfit is ook wel een beetje een look a like van een outfit van Miranda Sings, want mijn pyjamabroek zit tot over mijn navel. (Ik kwam er net pas achter dat je het touwtje in de broek niet aan kunt trekken, dus hij zit veel te los om mijn middel.) Je zult vast wel een idioot beeld krijgen nu, waar je heel hard om moet lachen. Ik lach lekker met je mee 🙂

DSC07116

Kijk.niet.naar.mijn.kleine.duim.want.daar.is.iets.mis.mee.

Ik ga nu heel snel slapen en ik beloof jullie dat er ergens morgen een artikel met outfits online komt!

Hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Heel veel liefs,

Anne ❤

Geef een reactie

