Lifehack: Stralend witte gympen!

Hoi allemaal! Laatst kwam ik op een blog een onwijs handige lifehack tegen die ik gelijk ben gaan uitproberen! En guess what?! Het werkte ontzettend goed!

In dat bericht las ik dat je je gympen makkelijk en snel, goed schoon kon maken, door middel van nagellakremover. Nou, dat wilde ik wel eens proberen! Ik was super tevreden en verrast door het resultaat, dus deze lifehack wilde ik graag met jullie delen!

Het enige wat je nodig hebt zijn een paar vieze/oude gympen, een aantal watjes en wat nagellakremover.

Ik neem aan dat iedereen zijn nagellak hetzelfde eraf haalt, door wat nagellakremover op het watje te doen en daarna over je nagel te ‘boenen’. Precies hetzelfde doe je hier, maar dan over je gympen (ik heb zelf alleen de witte delen aan de onderkant gedaan). Tip: Doe het niet voorzichtig, je mag het best wat hard doen. Nouja, meer ga ik hierover niet vertellen, het spreekt wel voor zich lijkt mij. 🙂

Hier nog even de voor en na foto’s:

Voor:

IMG_2774 IMG_2775 IMG_2776 IMG_2777

Na:

IMG_2778 IMG_2779 IMG_2780IMG_2781

Geen van deze foto’s is bewerkt.

Zoals je kunt zien is het verschil groot!

Inhoudelijk was dit artikel niet zo veel, maar handig is dit zeker!

Hebben jullie ook altijd struggles met het schoonhouden van de witte gedeelten van gympen?

Bedankt voor het lezen!

-Anne

7 thoughts on “Lifehack: Stralend witte gympen!

  1. Goede tip! Meestal doe ik ze mijn all star in de wasmachine, maar ik heb gehoord als je dat met “die van dit jaar” doet dat dan de lijm loslaat ?!

    Like

    1. Ja, zoiets heb ik ook gehoord, maar ik dacht dat je ze inderdaad ook gewoon kon wassen! Vind wel dat ze daarna even minder fijn zitten

      Like

Geef een reactie

