● koffie en plantjes ● // hotspot

Na een behoorlijk aantal minuten Amsterdam afgestruind te hebben, een beetje door de standaard straten te hebben gewandeld en daarna nog een hele site seing tour te hebben meegemaakt, kwamen wij dan toch écht aan op hét adres in Amsterdam: WILDERNIS! Niet dat het nou zo afgelegen ligt, nee helemaal niet. Nee, het ongelukkige is nu juist dat wíj noobs zijn en ík een nog grotere sukkel die ook nog eens núl verstand heeft van Google Maps. Maar geen probleem was het hoor, ’t was prachtig om te genieten van alles om ons heen, zonder te weten waar we waren, maar wel met een doel.

Dus. Vandaag foto’s van Wildernis. Omdat… OMDAT HET ER GEWELDIG FIJN IS.

Oké, maar nu even serieus. Als je in het drukke A’dam bent en je stapt Wildernis in, stap je echt in een ruimte gevuld met rust. Een hele kleine ruimte, dat wel. ‘Klein maar fijn’ past hier heel goed. Als jullie ook zulke plantenliefhebbers zijn net als ik (ha, wat origineel hè, al die plantenliefde), weet ik bijna zéker dat jullie deze hotspot ook geweldig zullen vinden!

Je kunt bij Wildernis terecht voor ALLES omtrent planten, echt álles, alles in de breedste zin van het woord ‘alles’. (Okay, ’t is duidelijk denk ik, hahaha.) Zo kun je er terecht voor info over tuinieren, voor planten, plantenpotten, workshops, sieraden geïnspireerd door planten, kaartjes met planten illustraties, boeken over planten… Ga zo maar door. Een plantenliefhebber voelt zich hier wel thuis. Verder kun je er ook wat lekkere koffie, thee, sapjes en taart eten! YUM. (PLUSPUNT!!!) Wildernis heeft ook een doel: Amsterdam groener maken. Ik vind het een heel goed initiatief! In ieder geval heeft Wildernis mijn gedachten een beetje groener gemaakt, en ook mijn kamer, waar een ontzéttend schattige mini-cactus hangt 🙂

Nu de foto’s, want ja, dan kunnen jullie het zelf een beetje meemaken, hihi:

(Dat groot en klein en compositie en al die shit doet WordPress automatisch, en ik denk haast dat er wel wat een te doen valt, maar vind het best prima. Misschien niet altijd wauw, maar oké. Even een héél belangrijk punt dit. #not#sorrynotsorry)

Check even hoe mooi en lekker het eten eruit ziet? Ja, delicious dus!! Was het ook trouwens! Hehe 🙂

Het komende feit bewijst maar weer dat ik een sukkel ben, ik ben namelijk vergeten een foto te maken van het geheel. En laat dat nou wel even fijn zijn voor jullie, lijkt me zo. Dus, komende foto’s heb ik even gehaald van Wildernis’ site en Instagram:

Wildernis is te vinden in/op:

Bilderdijkstraat 165F
1053 KP Amsterdam
Ik ben héél benieuwd wat jullie van deze hotspot vinden! Ik vond het er in ieder geval heel fijn 🙂
xx Anne
2 thoughts on “● koffie en plantjes ● // hotspot

Geef een reactie

