tja… oops?!

Hey liefjes! Wauw, ik schaam me echt totaal DOOD voor iedereen die ook maar íets met mijn blog te maken heeft… Het spijt me dat ik zó lang (*kots* altijd hetzelfde sorry) niets online heb gegooid of van me heb laten horen, zonder het zelfs maar even te melden. Hier even een kort schrijfseltje, want dat hebben jullie nog wel tegoed.

(Dit lieve hondje heet Lobke en is van een opa van een vriendin van mij, hihi)

Nouja, hoe het met mij gaat? Wel goed! Ik had gewoon af en toe van die enorme mood swings, wat ver-schrik-ke-lijk is. Maar heeft niet iedereen dat weleens? Soms voelt dat niet zo, maar dat zal waarschijnlijk alleen maar een gevoel zijn wat erbij hoort. Op het moment gaat het very goed met mij! 🙂 Het gaat weer wat beter op school en ja, alles is gewoon fijn geregeld en ik heb een aantal dingen tussen mijn planning kunnen proppen, die het leven allemaal wat aangenamer en uitdagender maken. Ik kan me tegenwoordig weer veel beter focussen, maar ik geloof dat het bloggen wel echt een ontzéttend fijne uitlaatklep is. Ik heb lang niets gepost, en ik denk dat dat komt doordat ik wil plaatsen waar ik écht trots op kan zijn. Ik ben ook trots op mijn voorgaande artikelen, en daarom wil ik niet een random artikeltje plaatsen zo eens in de maand, zonder persoonlijke info. Nee. Nee, gewoon niet. Dat zie ik niet zitten. Het bloggen oppakken en weer wat schrijven, is VRIJ moeilijk (echt waar, pfoe) als de dagen maar verstrijken en het telkens maar weer langer geleden was dat ik een artikel plaatste. Kan ik zeggen dat ik trots ben dat ik nu weer een artikel schrijf? Ja, eigenlijk wel 🙂 Het voelt goed, en bovendien is het fijn om geregeld eens wat op het internet te pleuren. Volgens mij gaat dit artikel nergens heen, maar misschien is dat ook wel goed; lekker persoonlijk.

(Al deze mooie foto’s zijn door Yvonne gemaakt)

Ik heb geen zin om een té lang zeikverhaal te vertellen, dus ik bespaar jullie alle details. Mijn blog is persoonlijk, dus ik zal nog veel te vertellen hebben 🙂 Ik wens jullie nog een ontzettend fijne dag en ik beloof (als je iets belooft, moet je het ook écht nakomen!) dat er gauw een artikeltje voor jullie neus staat. Zo; hier op het internet ge-pling!-d. Lekker persoonlijk, raar en gewoon; van mij; van Anne.

IMG_8991

(Anne zou Anne niet heten als er niet weer eens wat geks tussen stond, dusseh…)

Veel gebrabbel weer, sorry. (Eigenlijk zou ik toch eens moeten leren geen ‘sorry’ voor mezelf te zeggen…) Tot very soooon!

Een bosje bloemen en kusjes uit mijn kant,

Anne

(OCH, vergeet ik helemaal te zeggen: Als je me íetsje actiever verwacht dan ik hierzo op mijn blog ben, kun je altijd m’n insta checken. Daar ben ik wat actiever, al was ik óók daarop de laatste tijd nogal stilletjes.)

(Ik deel te vaak mijn Instagram? #sorrynotsorry)

(Het is gewoon zo dat ik er nogal verslaafd = actief op ben!)

 

2 thoughts on “tja… oops?!

Geef een reactie

