“Is die echt?!” – Ik heb een pony!

Hoooooi jongens! Met The Paper Kites, Of Monsters And Men, Hozier (op de achtergrond) en een pony, typ ik dit artikeltje. EEN PONY?! Jaaaaaa, ik heb een pony laten knippen! En wel in de paasvakantie (waar alleen onze school van kon genieten); een ruime week geleden. De eerste dagen was het even wennen, vooral de eerste dag. “Het is écht anders” bleef ik maar herhalen. Ook haalde ik tienduizend keren mijn hand door mijn pony, lol. Inmiddels ben ik er al aardig aan gewend, maar jullie nog niet! Ik heb het jullie nog niet via mijn blog of YouTube mede gedeeld, dus hier een kort artikeltje met pretfoto’s van mijn hoofd 🙂 (Als je me verder wilt stalken, kun je natuurlijk ook even op mijn Instagram kijken)

Nou ja, gisteren een dikke fotoshoot met mezelf gehouden, hahaha, er kwamen wat aparte foto’s uit. Ik heb zitten twijfelen over de volgende foto’s, want veel mensen zullen ze raar vinden, maar ik dacht; “Dit is wie ik écht ben, een beetje vrolijk en raar af en toe” en bovendien wilde ik géén geposeerde, fake foto’s. LET’S GOOOOO:

Met los haar, omg, zóó anders! Ook weer heel anders dan wanneer ik het in een staart of knotje draag, let maar op. (Zie me model wezen, hahahaha, die foto was een soort van per ongeluk en een beetje spontaan :))

Ik vind het zo leuk in een knotje! Ik laat mijn haar nu weer wat langer groeien, want dat vind ik heel leuk staan met een pony. Met wat langer haar kan ik ook eindelijk weer eens wat vollere knotjes dragen, dus dat is wel leuk, hihi. Nu is het een klein balletje, frotje, drolletje haar op mijn hoofd, haha. Nog steeds leuk hoor, hahaha, het gaat om het idéé 😉

Okay, zie me blij zijn op de foto’s, jaja. En ik vind het dus zeg maar wel grappig om mijn handen zo bij m’n gezicht te houden, jaja. Dus….

IMG_9724

Dus; heel veel hartjes voor en naar jullie en nog een fijn weekend! ❤

(Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie zelf een pony willen?)

Kusjes Anne

 

4 thoughts on ““Is die echt?!” – Ik heb een pony!

  1. wauw het staat je echt leuk! Ik heb zelf een paar jaar geleden een tijd een schuine pony gehad maar hoef voorlopig echt geen pony weer, ben tevreden met mijn kapsel momenteel 🙂

    Like

  2. Het staat je zo leuk!!! Vooral met een knotje, heel vrolijk! En ik vind je intro echt grappig: Of Monster and Men en Hozier op de achtergrond, en een pony. WOWOW, past er een pony in jou kamer?! Lol 🙂

    Like

Geef een reactie

