Een hele week kleding van Esprit!

Hey! Ik heb vandaag voor jullie weer een artikel met outfits van één bepaalde webshop, en deze keer is dat Esprit. Esprit heeft hele leuke items en een héél groot aanbod! Zo heb ik eens lekker rondgesnuffeld op de site en heul veel kleding geselecteerd 🙂 Ik denk dat iedereen heel goed zou kunnen slagen voor zijn/haar nieuwe lente garderobe! Dat gebeurde ook bij mij, en in dit artikel laat ik je zien welke (7 verschillende) outfits ik een week lang zou dragen, en dat gewoon volledig afkomstig van Esprit!

Ik had zóveel leuke kleding op het oog, dat ik besloot niet te kiezen voor “3 outfits van Esprit” of “leukste lente lijstje van Esprit”, maar dat ik dus gewoon outfits voor een gehele week heb samengesteld 🙂

Outfit 1

De eerste outfit is maandag (wow; surprise surprise). Ik vind het jasje met de patches onwijs leuk en bovendien vind ik groen heel leuk matchen met rood. Daarom heb ik deze combinatie gekozen (met leuke sokken ook nog, hihi). Verder een simpel horloge, simpele witte sneakers en een boyfriend jeans!! (Love is in the air…. Hehe)

Outfit 2

Dinsdag is lekker rustig, omdat ik de broek echt BOEM vind. Super druk, maar van dat printje hou ik wel! Ik denk dat deze outfit ook wel geschikt is voor de zomer, als de broek een beetje luchtig is. EN HET SHIRT. EN DE SANDALEN. Ik vind ze beiden zoooooo leuk!

Outfit 3

Woensdag staat vanaf nu in het teken van geeeeeeel. Ik koos als eerste de chino en vond het wel een hele leuke, aparte combinatie met het vrolijke, booming, gele topje! Vergeef me voor de sokjes, maar hallo, ze zijn gewoon cute okay?! Vond het wel wat hebben, booming geel met zacht blauw 🙂 Nog een leuk spijkerjack erbij om het wat stoerder en toch weer net wat anders te geven, en klaar is je outfit!

Outfit 4

Donderdag moet het maar goed weer worden, want die is ook lekker zomers! Het printje op het jurkje vind ik ook weer zoooo leuk! En de sandaaltje vind ik ook weer heel leuk bij het jurkje staan en matchen bovendien perféct met het horloge. Over (de kleur van) het spijkerjasje zat ik te twijfelen, maar dat maakt de hele outfit net wat stoerder en minder lief 🙂

Outfit 5

Vrijdag is ‘cool’, vanaf nu. Officieel. Om de week af te sluiten met “dit ben ik, en ik heb lekker weekend!”. Tja, beetje weird, maar deze outfit is weer eens wat anders. Groen en rood vind ik ook heel grappig samen, dus vandaar deze combi! Ik denk dat het lange shirt even leuk op het shortje staat als het korte. En het bomberjack is dus net wat stoerder, denk ik, dan het spijkerjack. Het petje vond ik ook heel erg leuk (al ben ik normaal totáál geen petjesmens (ook een nieuw woord, officieel, vanaf nu))!

Outfit 6

Deze outfit is niet helemaal ‘Anne’, maar wel iets wat ik leuk vind! De hele outfit is gebaseerd op de laarsjes, ben heel benieuwd wat jullie van deze vinden! En ja, de sokken, alweeeeer…. Esprit heeft echt veel en leuke sokken! Ik zou deze outfit een beetje omschrijven als ‘girly’, maar ook wel stoer, en toch ook wel ‘classy’.

Outfit 7

Oké, wedden dat niet iedereen op zondag normale kleding aantrekt? Ik vaak wel hoor, maarja, daar houden we nu even geen rekening mee 😉 Ik bedoel, als jouw hele kast vol ligt met leuke kleding, waarom zou je dan die oude joggingsbroek nog aandoen?! Precies ja, daarom deze awesome en tegelijkertijd simpele outfit! I love it, gewoon, de combinatie van alles bij elkaar vind ik echt perfect en bovendien zit alles volgens mij ook nog eens heel comfortabel. Het leukste van deze outfit vind ik het spijkerjasje! Ben heel benieuwd of het wel acceptabel is in de modewereld om een blauw spijkerjasje te combineren met een zwarte spijkerbroek, hihi. Lijkt me eigenlijk toch wel een hele leuke en gave combi!

Dit was het artikel dan alweer! Laat me zeeeeeker even weten welke outfit jíj het leukste vond! Ben ik heeeel benieuwd naar, en weet ik ook gelijk wat voor soort stijl jullie hebben!

(Nog een) fijn weekend iedereen!

-Liefs Anne

Geef een reactie

