Zo’n pony in je haar weetjewel

Ik wil gewoon een pony! EN IK LAAT HEM KNIPPEN OOK! Als het lukt, laat ik in de aankomende vakantie (na komende schoolweek)(vanaf 25 maart dus) een pony in mijn haar knippen! Ik ben ontzettend benieuwd of het me staat, dus stiekem krijg ik ook wel kriebels in mijn buik bij de gedachte. Toch laat ik het gewoon doen, na heel héél lang twijfelen. Daarom vond ik dat het wel tijd was voor een artikeltje met ‘pony inspiratie’ 🙂

Allemaal random mensjes die ik niet ken, MAAR HEY, gewoon even gegoogled op ‘bangs tumblr’. Ja, ik heb weer iets geleerd, wist ook niet dat een pony in het Engels ‘bangs’ heette. Anyway, omg, deze mensen, allemaal zo leuk met die pony’s! Mie luvs it.

Foto’s door en van Luna.

Dit is Luna en ahh, Luna is echt een leuk kindje 🙂

Foto’s door Nikki.

Allebei Sarissa, links door Sarissa en rechts door Mirthe.

lois

Foto van en door Lois.

florence

Florence Welch, de zangeres van Florence + The Machine! Muziek aanrader! 🙂

Foto’s van en door Linde.

Foto’s van en door Helena.

Foto’s van en door Chantal.

babypug

Foto van en door Imogen.

Ah, jongens, echt, ik vind alle haarstijlen zó mooi! Wat vinden jullie van een pony? 🙂

Liefs Anne

2 thoughts on “Zo’n pony in je haar weetjewel

  1. Oh wauw! ik twijfel ook al een tijdje om een pony te laten knippen, maar als ik dan weer terugdenk aan hoe mega irritant het was om hem er weer bij te laten groeien, zet ik het idee toch van me af, haha. Ik vind ze wel altijd super mooi staan bij anderen!

    Like

Geef een reactie

