Sieraden van Timi accessoiries!

Hey jongens! Een paar weekjes geleden scrolde ik door Claudia’s feed op Instagram en zag dat er een winactie was van een aantal prachtige sieraden die ik al eerder bij haar voorbij had zien komen. In een opwelling -en nog net op tijd- besloot ik mee te doen. Één of twee dagen erna kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat ik had gewonnen! Whut? Ja, ik las het goed; die prachtige, minimalistische en subtiele sieraden werden binnenkort mijn kant op gestuurd. Uit Zweden nog wel!

Zo, dat was dus even een geluksmomentje 🙂 Ik heb dus een tijdje geleden, al heel snel, uitstekende levering (!), twee kettingen en een armbandje van Timi accessoiries gekregen. Ze zijn prachtig en ik heb ze al een aantal keer gedragen. Dat ik sieraden opgestuurd kreeg wist ik, maar dat ik zó blij zou worden, omdat het zó fantastisch leuk, lief en mooi ingepakt zat, wist ik niet! In dit artikel laat ik jullie wat foto’s zien van mijn nieuwe ‘pareltjes’, hihi.

Dit is het armbandje, wat ontzettend leuk en origineel verpakt was! Het is ingepakt alsof je er iets bij kunt schrijven en zo aan een vriendinnetje kunt geven als cadeau. Het ‘pakje’ waar het omheen zat bevatte zelfs een héél schattig klein briefje, met bovenaan een klein hartje, met ruimte om wat op te schrijven. Hóe onwijs leuk?

Kijk nou wat een schattig kaartje! Ik vind het heel origineel. Deze ketting is mijn favoriet van allemaal, hij is prachtig subtiel. In het begin was ik bang omdat de sieraden goud waren, maar gelukkig stoor ik me er totaal niet aan, omdat het design zo mooi en rustig is. Ik ben namelijk vaak een beetje bang dat ik wat ordinairder lijk als ik gouden sieraden draag. Geen probleem met deze sieraden mee gehad!

Dit is de tweede ketting die ook heel leuk is! Op de verpakking staat:

This product is made by happy people, smile!

Beide kettingen zijn vrij kort zoals je ziet, en dat is één van de dingen die ik er het mooist aan vind!

Er zat verder ook nog een onwijs leuk, normaal kaartje bij! Er stond een klein berichtje aan mij op, en zelfs daar ben ik heel blij mee 🙂 Ik wil Timi accessoiries en Claudia beiden heel erg bedanken dat ik zoiets moois opgestuurd heb gekregen!

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de sieraden en het stijl foto’s vonden, dus laat je me dat even weten? Zou ik heel leuk vinden!

Fijn weekend en liefs!

-Anne

7 thoughts on “Sieraden van Timi accessoiries!

Geef een reactie

