Hoezo ‘te veel planten’?

Heyyyy jongens! Momenteel zit ik een beetje achter mijn laptop nutteloos te wezen, wat voor me uit te staren, een artikeltje van Laura (lauresque.nl) te lezen terwijl allerlei gedachten door mijn hoofd malen. OHJA. En ik zit te wachten op de uitslag van de bloggers battle van Sans-Online. Ik refresh mijn mail nog een keer. Nee, nog steeds geen berichtje. Verder knalt mijn hoofd vanbinnen bijna van de stress. IK KRIJG HET ZO ONTZETTEND DRUK DEZE EN KOMENDE WEEK. Ja, ik weet dat ik nu dus beter kan gaan leren, kan gaan werken en niet zo moet zeuren. Ik weet het allemaal. Maar ik ben er klaar mee, helemaal. Na volgende week hebben we een weekje vrij en wat kijk ik er naar uit. Man, ja. Die eerste paar regeltjes klinken fijn, en dat is het ook. Dat was het ook, want daarna wordt ik weer de werkelijkheid ingezogen. En vervolgens stel ik wat werk uit en schrijf ik dit artikeltje. Voor jullie, voor mezelf, gewoon, even wat anders weetjewel. Hierna ga ik echt weer heel hard leren en heel hard werken, écht.

Nou, in dit artikel ga ik jullie wat plantjes showen. Best wel heel veel plantjes eigenlijk. Kamers vol, want dat is nou eenmaal waar ik blij van wordt. Hihi 🙂 Ik heb vrijdagavond(!!!) al heel wat afbeeldingen bij elkaar gezocht en ja, die gooi ik allemaal in dit artikel bij elkaar! Want, kom op, geef toe, een mens kan niet genoeg schoenen (zeggen ze altijd) planten hebben.

Ik wordt echt blij als ik naar deze plaatjes kijk, knus en groen. Veel plantjes, jaaa. OHJA, ik ging vrijdag naar het tuincentrum in de buurt om dan ein-de-lijk een monstera plant te halen, WAS NET VOOR MIJ DE LAATSTE MEEGENOMEN! Jaaaa, hallo zeg, nu ga ik deze vrijdag dus weer even kijken of ze nieuwe hebben. Als ik een monstera (oftewel gatenplant; google is your friend) heb, kap ik er denk ik voor even mee. Als het lukt. Want ik heb al behoorlijk wat planten. Misschien dat ik daar eens een artikel of video over maak! Anyway, heb een fijne avond verder lieve mensen (of een goede dag!) en ik spreek jullie snel weer!

-Anne

Geef een reactie

