4 outfits van Cactusclubshop!

ALWEER OUTFITS ANNE?! Jeeeezus, raak je er niet verveeld door? Nee hoor jongens, nog niet. Ik vind het zó leuk items te selecteren en mezelf daarna de uitdaging te geven outfits samen te stellen! Dus, zo geschiedde, heb ik vandaag een artikel met outfits van de webshop Cactusclub! Ik vind bijna alles wat ze er verkopen zo ontzettend tof! Het is maar waar je van houdt, dat zeker. Je vindt het waarschijnlijk óf helemaal leuk óf nehhh.

(Dit artikel is trouwens niet gesponsord of in samenwerking met, mijn enthousiasme is real en ja ik heb dit zo zelf bedacht :))

De webshop Cactusclub verkoopt vooral heel erge hipster/aesthetic kleding. Veel met pastel en aparte tekstjes, zoals ik al zei; je moet er maar net van houden. In dit artikel laat ik jullie 4 verschillende outfits van Cactusclubshop zien, waar mijn favoriete items van de webshop in verwerkt zitten!

1

Outfit 1

Bij de eerste outfit houden we het gelijk een beetje simpel, in de witte stijlen. IK VIND HET SHIRT EN DE SOKJES ECHT HEEL LEUK!! Ik zit heel erg te twijfelen of ik de sokken wil kopen of niet… Het zijn doorzichtige sokken met een (nep)plijster erop, als je ze dus aantrekt zie je zo’n schattig nepplijstertje, super grappig idee! Ik vind vooral het hoesje niet zo geweldig, maaaaar die vond ik nog wel wat aan de outfit geven, omdat ‘ie anders zo saai en simpel was. En geef toe, een telefoonhoesje is bijna ondenkbaar (hallo splinterdunne iPhones in tienduizend stukjes gebroken) en bovendien moet ‘ie wel matchen met je outfit. 😉

2.jpg

Outfit 2

Outfit 2 is zonder twijfel mijn fave! Ik vind de honden sokken héél leuk (nadat ik deze outfits had samengesteld zijn er ook kattensokken online gekomen die NOG VEEL VEEL VEEL LEUKER ZIJN! Als je wilt kun je ze ook aan me doneren, graag contact opnemen via..) en de tas ook echt awesome! Bovendien ben ik gek op cactusjes en mom jeans, en vind ik vooral het model van de schoenen heel leuk! Die dingetjes die op het printje staan zijn (jongens)hoofdjes, maar opzich is dat niet heel duidelijk of storend, al had ik liever cupcakejes (wat ik in eerste instantie dacht, hahaha) erop gehad 🙂 En ik moet nog even kwijt dat ik de kleuren op het shirt zo mooi vind en zo goed bij elkaar passen!

3

Outfit 3

Ik vind in deze outfit het shirt heel leuk, die ik volgens mij al een hele tijd geleden ook al in een blogpost zette. Ik kwam er een poos geleden achter dat heel veel items die op webshops zoals deze verkocht worden, ook op heel veel andere webshops worden verkocht. Het shirt in die blogpost kwam bij The White Lily vandaan, maar op deze webshops stonden zelfs exact dezelfde foto’s! Anyway, het shirt vind ik dus heel leuk en het rokje ook! Ook hier zijn het hoesje en de sokjes om de outfit compleet te maken 🙂

4

Outfit 4

En dan de laatste outfit al, hier heb ik alle shirtjes die ik nog het liefst wilde bij elkaar gescharreld en in een outfit samengepropt. De tas is om ‘m af te maken, al is hij wel echt heel leuk! Het zijn weer dezelfde schoenen en broek, maar zo zou ik de shirt in real life ook weer stylen. Welk shirt ik dan écht écht het leukst vind? De witte met ‘Cat and me’ erop, want ja, katten(- en cactus)vrouwtje hè? 🙂

Ik ben heel benieuwd welke jullie de leukste vonden en oooook wat jullie van de ‘opmaak’ vonden! Het was weer eens wat anders dan normaal! Iedereen een heel fijn weekend ❤

-Anne

4 thoughts on “4 outfits van Cactusclubshop!

Geef een reactie

