9 x outfit inspiratie + Sans-online voor het hele gezin!

WAT? 500 euro shoppingmoney?! Wat ik daarmee zou doen?!?! Wat ik eerst doe, is mijn hele avond aan dit artikel spenderen, om überhaupt kans te maken! Want ja, ik ben er erg laat bij, maar als jij ook een artikel schrijft over de website Sans-online , maak je kans op 500 euro shopping money, te besteden bij Sans-online! Iedereen met een blog kan aan deze actie meedoen! Durf jij de uitdaging aan te gaan? Wil jij laten zien wat je in huis hebt aan creativiteit? Doe dan nog snel mee en kijk voor meer informatie op deze pagina over de Bloggers Battle!

Het volgende heb ik bedacht; “Huh? Wow? Wat? 500 euro? Lees ik dat goed? 500? HUH? Oh, en het eindigt 9 maart al? Nog snel meedoen dan!” *begint te scrollen door website*zucht*zó’n groot aanbod aan kleding en accessoires*scrolt verder*probeert zich voor te stellen dat ze deze actie wint*denkt aan de medemens en vind het best leuk haar gezin ook mee te laten genieten*

Dat is dus even heel overzichtelijk wat er in mijn hoofd omging. Het komt erop neer dat ik jullie in dit artikel outfits laat zien voor mijn moeder, vader, twee broertjes, zusje en voor mijzelf! Van 500 euro kunnen we uiteindelijk niet allemaal onze gehele outfit shoppen, maar de eventuele winst (IK. HOOP. HET. ZO.) wordt zeker weten gedeeld! Ik ben benieuwd wat jullie van de samengestelde outfits vinden! 🙂

De outfits heb ik helemaal zelf samengesteld, en het grappige is dat mijn broertjes, zusje, vader en moeder de outfits nog helemaal niet hebben gezien! Ik ben dus heel benieuwd hoe ze ze allemaal vinden!

Dit is Daans outfit, Daan is mijn jongere broertje. Helaas zal hij van deze outfit hoogstens het shirt of vest kunnen bestellen, want Sans-Online verkoopt geen kindermaten (tenzij ik iets heb gemist). In mijn ogen is dit een hele leuke outfit voor Daan, ben heel benieuwd wat hij er zelf van vindt! (De tekening van Daan vond ik niet mooi genoeg, dus vandaar dat ik die weer uit dit artikel heb gehaald.)

Mama is echt van de lekkere dikke truien en niet al te veel dingetjes en accessoires, als ik het goed heb. Ik heb voor mama een dikke trui uitgezocht, met een simpele zwarte jas, die een klein beetje lijkt op wat ze nu ook al heeft en verder heb ik nog een simpele jeans erbij gedaan. Voor mijn moeder kon ik echt geen bijpassende schoenen vinden, sorry. Ik heb er voor een extra optie nog een sjaal bijgedaan, al zou ik dat zelf niet over een coltrui heen doen denk ik!

Bij mijn vader ben ik voor de korte broek gegaan en kom ik er net achter dat hij hetzelfde vest heeft als mijn broertje, hehe. Ik vind deze outfit echt heel leuk en ik denk dat hij heel goed bij papa past! Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat hij van de schoenen vindt!

Voor mijn zusje heb ik ook een hele leuke outfit, vind ik zelf! Voor Pien heb ik een simpel wit shirt met ‘good things will happen’, en ben ik met het vest en de ketting in de roze tinten gebleven. De jas hoort niet bepaald bij de outfit, maar vond ik wel heel leuk voor mijn zusje!

En dit is de outfit van Stijn, mijn oudste broertje. Hij houdt heel erg van polo’s en daarom heb ik in deze outfit een donkerblauwe polo verwerkt. Verder heb ik het simpel gehouden (en vind ik de schoenen heel leuk! hihi).

Ofcourse heb ik ook voor mezelf gekeken (hehe) en heb ik gewoon een paar random items die ik wel wil hebben in mijn winkelmandje gegooid! Vervolgens heb ik er nog eens naar gekeken en heb ik er geprobeerd 3 outfits van te maken! Dit zijn dus een paar opties, maar ik zou ze ook nog op vele andere manieren kunnen stylen met de items die nu in mijn kledingkast liggen. Sans-online heeft echt een onwijs groot aanbod aan kleding, het was dan ook niet makkelijk om door alles heen te komen. Ik ben echt heel blij met de uiteindelijke kleding die nu op mijn wishlist staan/in mijn winkelmandje zitten! Ik moet eerlijk toegeven dat niet alles van de kleding die ze verkopen mijn stijl is, maar er zit zeker voor ieder wat wils bij! (Maak er maar van ‘voor ieder heel veel wils bij’!)

classy

Dit vind ik echt de leukste outfit van allemaal! Ik wil al heel lang een lichtbruine trenchcoat en zo’n zwarte broek! Bovendien vind ik de schoenen ook súper leuk! (Op het shirt staat ‘Look forward’.)

girly.jpg

De tweede outfit, die ik ook heeel leuk vind en waarbij ik verbaasd was over de rok. Zo leuk! Het zwarte vest is optioneel, omdat ik die sowieso wel in mijn selectie wilde. Ik vond dat hij wel bij deze outfit kón, maar ik denk dat ik het zelf niet heel snel zou doen.

basic

Dan de basic look, een fijne, veilige look vind ik zelf. Gewoon normaal, niet al te veel speciale dingen, maar bij elkaar tóch een hele leuke outfit! Ik weet niet of ik de riem én de tas bij elkaar zou dragen, maar ik moet even zeggen dat ik de tas echt onwijs gaaf vind! Die kleur is zo gaaf; lekker opvallend en apart!! (En eigenlijk niet veilig dus, maar hij kan wel, omdat de rest van de kleuren zo simpel en rustig zijn!)

Untitled.jpg

Oeeeh, ik was bijna vergeten deze laatste twee kledingstukken te delen! Dit is geen outfit, maar beide kon ik niet in een outfit plaatsen, maar wil ik toch heel graag! Vooral de playsuit vind ik echt heel leuk en een echte musthave! Het handige van een playsuit is ook gewoon: je trekt een playsuit aan, slippertjes eronder en klaar is je outfit! Verder lijkt het me ook onwijs comfortabel zitten 🙂

Dit was het artikel dan alweer! We zijn ondertussen 1000 woorden verder (hihi oeps) en ik ben hééél benieuwd wat jullie van de outfits vonden en welke jullie het leukst vonden!

Bedankt voor het lezen en vergeet niet nog snel mee te doen aan deze actie (als je een blog hebt)!

-Anne

4 thoughts on “9 x outfit inspiratie + Sans-online voor het hele gezin!

Geef een reactie

