plantjes, kunst & fotografie

Een klikje, het geluid van een camera die scherp stelt, een verbaasde gezichtsuitdrukking omdat de belichting zo mooi uit komt, gevolgd door de welbekende ‘klik’. IK HOUD ZO VAN FOTOGRAFEREN. Mijn camera lag al zeker een week onaangeroerd op een kastje, en ja, dat is ontzettend lang. Verstoffen kan ik het ook niet noemen, maar het is wonderbaarlijk dat ik geen één keer in deze week heb gedacht “Oehhh, even hier een fotootje van maken; ééntje maar!”. Vanmiddag kon ik mijn vreugde en gekte weer kwijt, en nam ik eindelijk weer eens de tijd om wat te fotograferen!

Veel is het niet, dat zeg ik alvast; je bent dus gewaarschuwd. In dit artikel zijn de plaatjes van mijn creaties verstoord door strookjes plant dwars over de foto. En ik deed alsof ik een model was, en liet de camera door middel van een timer plaatjes schieten. (Kwam best mooi uit moet ik zeggen!!!) Verder zijn de foto’s een beetje mysterieus donker, want ja, je móet wat met het licht deze dagen! (Ik maak maar een grapje, ik vind die ietsie donkere foto’s práchtig!) Ohja, en de plaatjes in dit artikel zijn naakt, want ik vond dat ze geen bewerkingsprogramma of filter nodig hadden 🙂 (Doe ik normaal eigenlijk ook niet maar ok)

IMG_9843IMG_9844

Dit boompje kreeg ik voor mijn verjaardag EN LE ME IS ER VERY HEPPIE MEE!! ❤

IMG_9845

Dit tekeningetje is geïnspireerd op de bio van lieve Noa (@genietmoment!) Credits van de ‘quote’ gaan naar haar 🙂

IMG_9848

Ik maak sinds kort ook af en toe kaartjes, die ik op Instagram zet, en wanneer iemand interesse heeft, deze zou kunnen kopen. Ik kan je wel verklappen dat dit niet helemaal mijn idee was, ik heb volgens mij ooit bij een ander persoontje het fenomeen ‘cattus’ gezien, dus heb ik besloten deze niet te verkopen.IMG_9849

IMG_9850

IMG_9851-001.JPGIMG_9875

Dit dus! Aaah, ik ben echt heeeeel blij met hoe de foto’s hier uit zijn gekomen! Ik houd hiervan 🙂

IMG_9878IMG_9880

Okay jongens, ik vond het HEEL eng om dit te delen. Maar dat is de grootste onzin en ik moet het gewoon van me afzetten, want ik sta hier helemaal achter. (OH WOW HAHA BADUMTSSS, letterlijk en figuurlijk.) Ik vind dat er niet te moeilijk moet worden omgegaan met lichaamsvormen, maten en ook kleding! Eigen interpretatie gewenst 🙂

IMG_9889

Waar ik mijn agenda voor gebruik? Huh, was een agenda ontworpen om afspraken in te zetten? Was het niet een waar-ik-ijverig-in-zit-te-tekenen-maar-omdat-het-een-agenda-en-verplicht-is-lijkt-het-alsof-ik-een-soort-van-hard-werk-en-valt-het-de-leraren-niet-op-boekje dan? Oh….

(Dit zijn trouwens ontwerpen voor patches, die ik ook verkoop! Bij interesse kun je me dus altijd berichten enzo!)

IMG_9884

Ai ai ai ai aiii, overbelicht. Maar wel mooi. Vind ik eigenlijk. Heel stiekem. Zelf.

IMG_9885

DEZE FOTO VIND IK DUS ZO GOED GELUKT! Ahh, het klinkt zo stom dit telkens over mezelf te zeggen, maar het licht is gewoon: HAAAALLELUJAH-waardig mooi. Dit is een doorzichtig hoesje (thanks Flying Tiger dat jullie altijd de dingen hebben die ik ‘nodig’ heb) waar ik zelf een papiertje met ontwerpen ‘in’ heb gedaan. Snappie? Wat kan ik weer goed uitleggen… Ik heb dit dus zelfgemaakt en tussen mijn telefoon en hoesje gestopt, oké?!

Dit waren een paar van mijn creaties van afgelopen tijd. De laatste weken heb ik niet veel geschetst en in mijn art journal gewerkt, helaas. Aan de andere kant is dat positief, want in de maand december heb ik erop los gekrabbeld, omdat ik me toen zoveel minder goed voelde. De laatste weken zit ik over het algemeen gewoon lekker in mijn vel! 🙂 Hopelijk begrijpen jullie, dat ik niet alles wat ik maak deel. Zoals ik al zei, ik heb een art journal, en daar schrijf of schets ik waar ik op dat moment héél erg aan denk. Als ik last heb van mijn gedachten, om het zo te zeggen. Sommige dingen zijn dus totaal niet leuk om te delen, gewoon, omdat het te persoonlijk is. En ik teken ook veel op schoolboeken (netjes op het kaftpapier!!) en in andere schriftjes of kaartjes die ik weggeef. Ook maak ik dingen 3D, knutselen dus, ja :), die niet in dit artikel zitten! Over dit alles ga ik ook artikelen schrijven, want tekenen, knutselen en fotograferen zijn toch wel een paar van de dingen die ik het liefst doe!! ❤

Dit zijn dus een paar random tekeningetjes die ik afgelopen anderhalve maand heb gemaakt! Laat me vooral even weten wat je van dit artikel vond!

Kusjes en een super fijn weekend!

-Anne

6 thoughts on “plantjes, kunst & fotografie

Geef een reactie

