3 ‘nieuwe’ video’s + update!

Hey allemaal, een hele tijd geleden heb ik een onwijs leuk meeting met Chantal en een aantal andere lieve meiden gehad, en daar heb ik ook een video van geplaatst! Een speciaal artikel komt hier ook nog over, ook al is dat een beetje laat, het zijn gewoon prachtige foto’s! Anyway, hier is de video:

Ook plaatste ik een paar dagen/week geleden twee video’s! Een daarvan is een update die ook mijn blog wat zal veranderen; ik ga proberen één keer per week een video te uploaden! Dat zal iedere week op zondag zijn, tenzij het een uitzondering is ofzo 🙂 Een hele uitdaging dus! Ook ga ik minimaal 1 à 2 keer per week een artikel proberen te plaatsen, hopelijk gaat het lukken en vinden jullie het leuk!

Hier de twee video’s:

Feitjes over mij:

Update:

Liefs!!!

-Anne

2 thoughts on “3 ‘nieuwe’ video’s + update!

Geef een reactie

