Een heleboel brabbeltjes met daartussen een outfit

Hey ho, hey ho! Hier ben ik dan weer… Ik heb vandaag tijd genomen om ein-de-lijk deze blogpost te schrijven, want oh… De foto’s hiervan zijn ondertussen alweer 3 weken oud, volgens mij… Oeps… Anyway, leuke, feestige, herfstige foto’s zijn het wel een beetje! Zoals jullie wel merken en hoogst waarschijnlijk aan de titel hebben gezien, heb ik vandaag dus een outfitje voor jullie! Met een rokje. Een rokje? Anne? Ja, een rokje. ๐Ÿ™‚

Ik wil hier eigenlijk wat fijne, maar vooral persoonlijke schrijfseltjes, onder zetten, maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen…

De laatste tijd schommelt mijn humeur echt mega erg. Zo, dat is gezegd. Dit moest ik echt even kwijt. Ik vind het ontzettend irritant, want zo ben ik het ene moment veeeeel te blij, om 5 minuten daarna heel erg verdrietig te zijn.

Ik heb me toch even bedacht. Ik wil een ander artikel aan mijn schrijfsels wijden, die zal er dus aan komen! Voor nu, dit artikel, zullen we het maar eventjes in de positieve sferen houden!

Want oh jongens, wat heb รญk me toch veel zin in kerst (en vakantie)! Wij hebben onze kerstboom nu twee dagen staan, en ondertussen hangt overal waar je kijkt wel iets kerstigs. Of het nu een eetbaar chocoladekransje is, of een houten, glitterende ster. Het is duidelijk kerst hier ๐Ÿ™‚ Ook heb ik zoveel zin in de vakantie! Ik kan echt niet wachten om even twee weekjes vrij van school te zijn, zo (haast) zonder verplichtingen… Ik heb de laatste paar weekjes echt even schijt aan school gekregen (oeps, sorry), wat gelukkig nog niet aan mijn punten is te zien. Mijn gemiddelde is zelfs omhoog gegaan! Niet drastisch, maar okรฉ, ik dwaal af.

Let’s talk about mijn outfit ๐Ÿ™‚ Jullie zien hier allerlei lieflijke foto’s van de innige omhelzingen van mij en mijn katjes. De tweede van de vier, snap je ‘m?, is dus mij, wow, verrassend. Mij die bukt om haar kat te lokken om die nog net op tijd te knuffelen voor de foto. De bovenste is van Okkie, die twee hierboven van Snoepie. Ja, ontzรฉttend originele namen, ja, wijs me er maar weer op.

Het is ondertussen weer een paar uur verder, en ik hoopte vandaag op een productieve dag, wat helaas niet helemaal uit is gekomen. Ik heb zojuist de helft van mijn folderwijk fijne feestdagen en een prettig nieuwjaar gewenst, wat nu al een boel centjes op heeft geleverd! En ja, die worden deze maand aaaallemaal weer uitgegeven, reken maar! Ik wil heel graag weer een wishlist maken, maar dat is wel heel snel na die andere. Ik weet niet…

Ik draag op de foto’s mijn geliefde schoentjes van de H&M, die werkelijkwaar bijna overal bij passen! Ik ben zo blij dat ik die heb gekocht, want inmiddels zou ik echt niet meer zonder kunnen. Bovendien lopen ze ook nog heel fijn!

IMG_7042

Nog een feestelijke, typische meisje-met-rokje-maakt-pirouette-foto voor jullie als afsluiter!

Ik kan jullie alvast verklappen; stay tuned! Ik heb de laatste tijd echt een bom aan inspiratie, maar een tekort aan tijd. Ik heb dus ontzettend veel zin om in de vakantie lekker creatief bezig te zijn met allerlei originele artikelen!

Ik wil nog even snel tussen neus en lippen door zeggen: sorry voor dit ongeregelde artikeltje, waarin de onderwerpen van de hak op de tak sprongen! Maarja, zo is mijn leven op het moment ook. Dus post ik maar gewoon dit lekker imperfecte artikeltje.

Als je dit nu gelijk, in de avond, leest, wens ik je nog een hele fijne avond toe! Lees je dit nou overdag; een hele fijne dag gewenst! En zorg dat je vandaag iets doet waar je blij van wordt! ๐Ÿ™‚

Kusjes,

Anne

8 thoughts on “Een heleboel brabbeltjes met daartussen een outfit

      1. Hahaha, nee, die is gemaakt in een bos in Waalre ongeveer, om precies te zijn ๐Ÿ™‚ Grappig dat je het vraagt!

        Like

Geef een reactie

