Mijn wishlist op dit moment! (Van fashion tot interieur.)

Haaa jongens! Vandaag heb ik een wishlist voor jullie. Er zit een verhaaltje achter, ik zal het proberen uit te leggen.

Het was zo dat ik dácht dat ik heel veel dingen wilde (herkenbaar?), dus ik dacht dat het wel tijd voor een wishlist was. Toen ik bezig was op te noemen wat ik nu écht wilde, bleek dat bizar weinig voor een wishlist… Nou heb ik er voor jullie toch nog een behoorlijk lijstje van gemaakt, want, nouja… Iedereen droomt toch wel eens van zoveel nieuwe spullies? Am I right? 🙂

Het is een lijstje met erg variërende wensen; van fashion tot interieur (planten)! Ik wil niet gelijk zeggen dat ik dit allemaal ga kopen zodra ik het geld heb, sommige dingen (*kuch* Daniel Wellington horloge *kuch*) zijn namelijk een beetje prijzig. Ook weet ik bij een aantal gewoonweg niet hoe ze staan en hoe ze zitten etc. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dus lees gezellig verder!

choc letter

Hihihihihi, laten we even flauw doen… Hihihihi. Op dit moment kan ik best een chocoladeletter gebruiken. (Altijd, trouwens. Waarom zei ik dat nou? Al maak je me 7 keer per nacht wakker om bijvoorbeeld tien over half 4. Kan me niets schelen, kom maar op met die letter!)

daniel wellington

Mijn liefde. Al een paar maanden lang. Alhoewel, dit model heb ik nog niet een paar maanden op het oog, maar op dit moment wel! Aaah, ik vind die horloges zóóó prachtig! Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen sparen voor een echt Daniel Wellington horloge of een ook mooi, maar gewoon ‘mooi’ horloge van zo’n 140 euro minder… Wat zouden jullie doen? Help!

download

Ik weet niet of ik het hier al eerder over gehad heb op mijn blog, maar wat vind ik Chelsea Boots toch leuk. Ik ben de laatste jaren totaal geen laarsjes meisje meer, maar daarom vind ik deze juist leuk! Het model is stoer en casual en het lijkt me een erg leuk item om in mijn kledingkast te hebben!

(Geloof dat deze van Primark komen.)

jade

Nou, dit heeft een heel verhaal, wat ik niet helemaal ga uitleggen, maar ik ga voor een stukje mijn best doen.

Deze steen heet de Groene Jaspis, wat jullie vast helemaal NIKS zegt. Hebben jullie wel eens gehoord van edelstenen of mineralen? Een vriendin, Lonneke (ze vond het cool als ik even haar noemde, dus here you go Lonneke!), en ik hebben ons daar in verdiept en hebben er allebei een besteld. Edelstenen of mineralen zijn stenen met een speciale werking. Er zijn wel tig of zelfs honderd(en) soorten edelstenen of mineralen, met allemaal een andere werking. Die werking is een combinatie van verschillende dingen, zoals; verminderen van aannemen van slachtofferhouding, wegnemen van schuldgevoelens, voorkomen depressie, zorgt voor harmonie, maakt dat je ergens 100% voor gaat, etc. Je kunt hier in geloven of niet, helemaal aan jou. Ik heb nu zelf de Peridoot besteld (wat jullie vast weer geen ene reet zegt), maar zat ontzettend te twijfelen tussen de Peridoot en deze Groene Jaspis. Dus als ik ooit nog zo’n steen zou willen kopen, zou het haast zeker deze zijn.

Zo. 🙂

(We hebben onze stenen besteld op spiritualgarden.nl .)

olaffff shirt

Even iets minder serieus, want jongens, ik moet iets bekennen. Jullie kennen allemaal, ja iedereen die dit leest, jullie kennen allemaal vást de film Frozen(, verdere uitleg is niet nodig). Ik moet zeggen dat ik de film op zich helemaal niet zo geweldig vind, maar ik ben een diehard Olaf fan. 🙂 Jaaa, ik heb al een Olaf shirt, die ik toch niet meer publiek durf aan te trekken, maar oh, ik vind Olaf geweldig. Die stem en hoe die beweegt en wauw. Dit soort-van-pyjama-fluffy-achtig-iets van de Primark vind ik maar al te geweldig en zou ik zo graag willen hebben! (Geheimpje: Ik heb deze zelfs zien hangen met een 3D hoorn! (Lijkt me overigens niet zo fijn slapen/liggen.))

Ik wilde eigenlijk een ontzettend zachte unicorn trui hierin zetten, maar die kon ik niet meer vinden! Ook kon ik echt niet stoppen met kijken naar al de Harry Potter pyjama’s (ik ben ook een diehard Harry Potter fan/nerd), maar die waren toch écht niet zo fluffy als Olaf en de unicorn. 😉

plant

Deze plant komt van de Ikea en ik vind hem zo onwijs mooi! Ik zou deze heel graag in mijn kamer hebben, maar helaas vonden mijn ouders dat geen goed idee. Jammer dan… Ik blijf dromen! 🙂

promarkers

Dit zegt jullie waarschijnlijk ook niet zo veel, maar wellicht kennen een paar van jullie het soort stiften ‘Copics’? Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde, dacht ik, dus Promarkers of Copics, maakt me niet zo veel uit. Het zijn dus een soort stiften, maar geven een beetje het resultaat van verf! Dit lijkt me super leuk en handig! Gewoon een hebbe-dingetje dus, helaas zijn ze wel wat prijzig…

regenjas geel

EEN GELE REGENJAS. WAT VIND IK DIT GEWELDIG!!! Aah, je kent dit vast wel! Zo’n typische, gele regenjas. Ik vind dit zooo leuk! Ik moet nog even kijken of deze jassen, buiten het dragen in de regen, ook gewoon gedragen kunnen worden als normale jassen voor in de lente of herfst. Als dat zo is zou ik er graag zo een willen!

Deze komt van Topshop.

spijkerjas

Spijkerjas met wolkraagje. Ik wil al een tijdje een spijkerjas, en dit kraagje vind ik hem nét wat leuker maken. Zit ook heel erg te twijfelen of ik dit aanschaf… Gewoon ontzettend leuk!

Deze spijkerjassen zijn bij verschillende winkels te koop, o.a. bij Pull&Bear en bij Primark.

spijkerrok

Een spijkerrok! Ik zou heel eerlijk niet weten of ik ‘m zou (durven) aanschaffen, maar passen zou ik heel graag doen! Misschien is het je al opgevallen dat spijkerrokken (zoals deze) weer heel erg in zijn. En ook wel hipster. 🙂 Vind ik leuk!

Deze rok komt van de H&M.

OOOH JAAA JONGENS. Opeens sprong het bericht weg, ik denk dat de site uit zichzelf even opnieuw laadde, EN WAS HEEL DIT ARTIKEL WEG. Ik schrok echt heel erg. Om eerlijk te zijn heb ik nu namelijk al wel 983 woorden getypt! Hij had het nergens stiekem opgeslagen, als concept bijvoorbeeld. Maar toen ik op nieuw bericht klikte kon ‘ie het toch nog terug zetten! Oeh, nu ben ik blij.

Ok, back to the point, we zijn bijna klaar.

tel hoesje

Misschien kennen jullie Chantal wel, ik vind zelf altijd dat ze prachtige en ontzettend leuke kunstwerkjes maakt! Een tijdje geleden postte ze deze (nou, om eerlijk te zijn, dit is bijgeknipt, dus een iets grotere dan deze) foto op haar Instagram met de melding dat ze met dit ontwerp hoesjes gaat verkopen! Voor de iPhone, dat wel, maar heel mooi is dat ik binnenkort een iPhone krijg, dus zeker weten dat ik dit hoesje ga bestellen!

thewhitelily ms shirtt thewhitelily ms shirt

Dit shirtje vind ik zo leuk en origineel! Ik weet zeker dat niemand op mijn school of die ik ken dit shirt heeft en dat maakt het nóg leuker! Ik vind de lichtgele kleur heel leuk, met de simpele lettertjes. Ik houd ook heel erg veel van bananen, dus dat maakte dit shirt wel perfect, haha.

Te koop bij The White Lily.

wandkleed

Ik wil ook heel graag zo’n mandala wandkleed voor in mijn kamer! Het heeft een hele erge bohemian stijl en dat vind ik ontzettend leuk!

Deze zijn ook bij veel winkels verkrijgbaar, waarvan ik weet bij Urban Outfitters, exact deze heb ik van Amazon.de .

zwarte skinny jeans

Als laatste, en dit keer ook als minst belangrijkste/minst exciting; een simpele zwarte broek. Dit heeft ook niet zoveel uitleg nodig, denk ik. Een zwarte broek kun je gewoon áltijd aan. Daarom deze simpele, skinny jeans die fijn aansluit. (Van H&M.)

Dit was ‘m dan alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Ik ben benieuwd; wat wil jíj heel graag in jouw bezit hebben?

Bedankt voor het lezen!

-Anne

6 thoughts on “Mijn wishlist op dit moment! (Van fashion tot interieur.)

  1. DIE OLAF TRUI IS ZO LEUK! Haha, hier nog een diehard Olaf fan en Harry Potter nerd :’). Ondanks dat ik bananenmelk echt heul erg vies vind, moet ik zeggen dat die shirtjes inderdaad wel heel tof zijn. Leuk artikel!

    Like

  2. Ik las dit artikel en om het puntje op je wishlish was het zo van: JA! Uhm ja duhu, jup die wil ik ookwel en ga zo nog maar even door. GELE REGENJASSEN YASS (gele regen-yass, oooh slechte humor)!! Chelsea Boots, spijkerjas met witte zachtheid van binnen, edelsteentjes (die dan ook werkelijk bij mij en mijn sterrenbeeld enzo passen), DW horloge, wandkleed, en chocola obviously (maar dan wel van Tony’s Chocolonely). Naja, ik heb nu eigenlijk je hele lijstje opgenoemd. Alles is gewoon stuk voor stuk awesome en weet dat wanneer je een van deze dingetjes heb aangeschaft en online deelt ik nogal jaloers zal zijn, haha! Maar dan wel op een goeie manier hoor (don’t worry, ik ga je niet stalken (of misschien toch wel….)). Okay, wow lange comment! Ik ga nu snel de andere artikelen lezen!

    Like

    1. Hahahaha, ik word zó blij door deze comment! Dit maakt echt mijn dag, hihi. Weet je; ik kan nu wel weer een hele comment op jouw comment op mijn artikel (snap je ‘m nog?) gaan schrijven, maar hey, waarschijnlijk blijven we dan bezig! 😉 Ik houd het op: Wat leuk dat we beiden een beetje dezelfde stijl enzo hebben! 🙂

      Like

Geef een reactie

