My Week In Pictures • September #1

Haaaai mensen! Hoe gaat het met jullie? Vandaag heb ik weer een MWIP voor jullie. Helaas was die van vorige week niet doorgegaan, I know, omdat ik niet zoveel foto’s had omdat ik heb gevlogd! Dus, inderdaad, die vlog komt nog online! Ik ben namelijk met Daphne op tienertour geweest, wat echt ontzettend leuk was! Maar door naar dit artikel, want we wijken weer te veel af 🙂DSC08144-001DSC08146-001

Maandag

Maandag droeg ik mijn nieuwe schoenen van de Primark! Ik vind ze zooo tof en ze hebben trouwens ook plateauzolen! (Nu kom ik echt over als badass geloof ik…)

Ik ontbeet (sorry sorry, mega lelijke foto alles) met een nogal grote kom Brinta, koffie in mijn Jiami mok en mijn nieuwe boekje! ❤

IMG_5568 IMG_5569-001

Helaas moest ook ik er weer aan geloven en begon ik deze week weer met school. Ik ben maandag welgeteld een heul half uur op school geweest. Waar niks nuttigs in werd gezegd. Maar zo gaat dat altijd op de eerste schooldag. Anyway, die dag tekende ik wat voor op mijn schoolschriften. De meisjes die je hier ziet zijn Sophie (@sophievstheuniverse op Instagram) en Naomi, waar ik al eens over heb geschreven in mijn favoriete bloggers artikel (Naomi’s blog: http://www.littlekeystohappiness.com).

IMG_5572-001 IMG_5573

Mag ik jullie even jaloers maken met deze veel te lekkere chocola?

IMG_5576-002

Yoghurt met muesli als toetje, nom!

IMG_5632 IMG_5645

Dinsdag

Dinsdag droeg ik mijn nieuwe choker die een vriendin van mij had meegenomen van vakantie!

Weer Sophie, ze maakt prachtige foto’s die ik super leuk vind om na te tekenen. Deze week heb ik veel getekend en geverfd 🙂

IMG_5614

Huiswerk maken, jaaa! Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest… (Stiekem vind ik het allemaal nog zo erg niet, hoor!)

20150901_181245 20150902_163921

Woensdag

R.I.P zwembad, alhoewel dit toch wel een mooie weerspiegeling was 🙂

Van een feest hadden we nog twee zakken marshmallows over en omg, ze waren zo lekker. Verslavend lekker. Oeps.

IMG_5613

Grote liefde voor geurkaarsjes en de persoon die dit heeft uitgevonden.

20150903_145520 20150904_202540

Donderdag

Ik had voor het eerst ‘dit jaar’ weer warme chocolademelk! En hij was lekker, jaja. (Weird foto, maar ok.)

Ik had een paar weken geleden een gratis sample, om het zo maar even te zeggen, van Whiskas besteld en die verdeelde ik eerlijk over onze twee katjes. Aaahw, lief!

20150903_163809

De laatste paar dagen heb ik in deze trui geleefd, echt waar. Hij is heeeerlijk warm! Want geef toe, het weer buiten is ook niet bepaald zomers. (Trouwens, ik houd echt van alle regen, kaarsjes en gezelligheid! Van mij hoeven al die zomerse temperaturen helemaal niet.)

20150904_120913IMG_5653

Vrijdag

Vrijdag hadden we spelletjesdag op school en ik zat in het winnende team dat een zak lolly’s als cadeau kreeg, dus vandaar deze aparte foto… Naast de spelletjesdag ben ik totaaaal vergeten foto’s te maken.

Ik heb toch nog deze foto kunnen vinden die ik ergens rond donderdag/vrijdag maakte. Deze tekening heb ik zelf gemaakt en moet Laura van de blog lauresque.com voorstellen.

DSC08151DSC08161

Zaterdag

Ik vergeet steeds op het goede moment een foto te maken, maar zaterdag had ik twee voetbalwedstrijden achter elkaar gespeeld. Toen heb ik om half 5 van een welverdiende lunch genoten 🙂 Een heuse bruine boterham met pindakaas en appels met kaneel uit de oven, wat echt een soort van healthy appeltaart smaak look-a-like was.

We hadden die dag een borrel bij ons thuis van het voetbalteam van mijn broertje. Iedereen had thuis wat lekkers gemaakt en nam het mee naar ons, zodat er samen van alles stond om te eten! Iemand had dit heeeeerlijke brood met pinda’s gemaakt, seriously, ik heb hier wel 4 sneetjes van op, het was echt heerlijk.

okjepokje

Okkie, ons katje, is echt mijn baby af en toe ❤

DSC08164 DSC08165

Zondag

Vandaag ontbeet ik met het heilige pindabrood. 🙂

Sorry, ik doe teveel aan food-o-graphy, maareh; vitamientjes! Een paar jaar geleden vond ik appel nooit zo speciaal of lekker, maar nu neem ik het haast iedere dag (twee keer)!

IMG_5687

Ik nam mijn deel van de verjaardagsvideo voor Jiami op. Was echt superleuk om te doen en lieve Carmen en Moana stelden de video samen! Het was trouwens door allemaal fanaccounts voor Jiami. (Ja, ik heb/had een fanaccount.) Als je wilt, check de video dan hier!

Vastleggen in volledig scherm 6-9-2015 232000 Vastleggen in volledig scherm 6-9-2015 232334 Vastleggen in volledig scherm 6-9-2015 232041

Uiteindelijk kwam(en de rest en) ik met mijn hoofd op jiami.nl, Jiami’s Twitter en Jiami’s Snapchat! Helemaal niet erg hoor, vind het alleen maar leuk dat ze hem heeft ontvangen! (Echt een afschrikwekkende thumbnail, haha, oh god.)

IMG_5684Vastleggen in volledig scherm 6-9-2015 233044

Ik trakteerde mezelf op pepernoten en een lekkere koffie (met melk en suiker, wow, ik ben dat meisje dat normaal gesproken bijna altijd haar koffie zwart drinkt).

Nog een leuk klein dingetje is dat ik vandaag de 50 abonnees op mijn YouTubekanaal bereikte! Yayyy 🙂

Ik hoop dat jullie deze MWIP weer leuk vonden om te lezen! Volgende week wordt hij misschien iets korter, omdat ik hem dan vanaf zondag t/m zaterdag doe, waardoor het artikel gewoon op zondag online kan. Komt voor mij net wat handiger uit 🙂 Dat betekent eigenlijk dat ‘ie deze zondag dan mist en hij met maanag begint. Achja, maakt ook niet zoveel uit!

Ik zal proberen de foto’s nog wat beter te maken en me wat meer aan te wennen altijd iets bij te hebben om momenten mee vast te leggen!

Liefs!

Anne

8 thoughts on “My Week In Pictures • September #1

Geef een reactie

