Happy Vibess | Playlist

Hoi allemaal! Vandaag even een kort artikeltje, ik wilde namelijk gewoon even deze afspeellijst met jullie delen!

Deze afspeellijst bevat alleen maar happy songs, vind ik. Ik weet niet of alle teksten happy zijn, maar ik word van ieder lied dat in deze afspeellijst zit weer blij! Ohja, en ik kan ze allemaal meezingen! Sommigen zullen jullie misschien wel helemaal niet leuk of happy vinden, maar daar zit voor mij dan een bepaalde herinnering bij waar ik happy van word, snap je?

Anyway; hier de playlist!

Fijne dag! (En succes als je vandaag naar school moet!)

xx Anne

Geef een reactie

