My Week In Pictures • augustus #1

Hoi allemaal! Toen ik een week geleden het ‘My Life In Pictures’ artikel van Madeleine las, besefte ik me dat ik zulke artikelen altijd ontzettend leuk vind om te lezen. Daarom heb ik geprobeerd mijn week voor jullie vast te leggen in een aantal foto’s. Ik wil van tevoren even zeggen dat dit de eerste keer is dat ik dit doe, dus dat de foto’s niet zo mooi zijn en/of misschien teveel of te weinig. Laat het me maar weten wat jullie ervan vinden!

Maandag

DSC07894 DSC07895

Maandag begon met een goed ontbijt. Een groot schaaltje pap en een boterham met jam, yum!

Ook genoot ik van mijn nieuwe vriend aka telefoonhoesje, genaamd Huib.

DSC07899

Tegenwoordig teken ik best veel en zo was ik maandag dus weer wat aan het tekenen bij het ontbijt.

DSC07910DSC07900

Ik wist niet helemaal wat mijn look die dag was… Hier heb ik verschillende dingen op, behalve oogmake-up (wat ik normaal júist op heb).

De krantjes, die moeten ook gedaan worden… En eigenlijk had ik het allemaal mooi verdeeld, maar toen kwam ik erachter dat ik er dinsdag geen tijd voor had, dus moest ik alles in een keer doen… Hehe.

DSC07911 DSC07915

Toen ik mijn kamer in liep, had iemand het luchtbed waar mijn broertje die dag op had geslapen, rechtop gezet. Maar mooier was dat ik later die dag mijn kamer weer in liep en dat ‘ie toen was leeggelaten op precies dezelfde plek en daardoor niet meer tegen, maar óp mijn bureaustoel lag.

Dinsdag

DSC07917 DSC07918

In tegenstelling tot maandag, had ik dinsdag wel een echte look (waar ik trots op was)!

DSC07919 DSC07920

Voordat we naar mijn opa en oma in het noorden van Nederland vertrokken, begon ik nog snel even aan de DIY Milka etui, die jullie deze week al voorbij hebben zien komen!

Die dag ontbeten we samen, wat alweer een hele tijd geleden was!

DSC07922 DSC07923

Een van de tig foto’s van onderweg…

Eenmaal bij opa en oma een lekker kopje thee met een nog veeeeel lekkerder cakeje ❤

Woensdag

DSC07926 DSC07929

De avond ervoor waren we nog eventjes bij mijn oom en tante langsgegaan, die vlakbij mijn opa en oma wonen. Ik zag dit in het kantoor van mijn oom staan en vroeg of ik er eventjes doorheen mocht bladeren. “Nee, je mag hem wel lenen!” Yay! Ik kwam er alleen achter dat er veel dingen in staan die ik al weet. Maar er staan ook een paar dingen in waar ik nog van kan leren!

Onderweg kwamen we deze Snickers vrachtwagen tegen en dat vond ik niet leuk want toen kreeg ik trek.

DSC07930 DSC07932

Ik zei al, ik maak tig foto’s in de auto als ik me verveel… 🙂

DSC07936 DSC07939

Toen we thuis waren lagen er twee pakketjes op me te wachten. Ééntje van Pull&Bear, waar ik mega blij, enthousiast en happy over ben!

En eentje waarvan ik echt niet wist wat het was, totdat ik het openmaakte… Ik had namelijk ruim een maand geleden voor de grap een gratis sample besteld, in de veronderstelling dat ‘ie waarschijnlijk nooit zou aankomen. Ik was hem alweer vergeten toen ik hem woensdag openmaakte!

DSC07946

Ook maakte ik mijn Milka etui die dag af. Vind ‘m zó leuk!

Donderdag

DSC07943  Knipsel

Die dag had ik natuurlijk mijn nieuwe shirt van de Pull&Bear aan en ik vind hem zo tof!

Ook ging ik die dag naar Het Goed (kringloopwinkel hier in de buurt), omdat ik altijd zoveel positiefs hoor over kringloopwinkels. We maakten deze super fancy spiegelselfie.

DSC07944

Ik scoorde een cactus op de markt!!! Jullie willen niet weten hoe blij ik hiermee ben!

Vrijdag

DSC07948

Vrijdag gingen we skaten en voor de picknick maakte ik deze super lekkere wraps naar recept van Laura, waar ik gister ook al over schreef. Sorry voor de waarin-al-het-eten-er-nasty-en-shiny-uitziet-belichting. 🙂

DSC07969DSC07977

De foto’s van het skaten zijn al online gekomen en het was zo ontzettend gezellig!

We aten van de barbeque, nom!

DSC07978IMG_5243

Mét een lekkere chocolademousse als toetje!

Die avond ging ik nog in m’n uppie op pad om wat foto’s te schieten, wat jullie ook al allemaal hebben kunnen lezen.

Zaterdag

DSC07980DSC07984

Waarom heeft niemand mij vertelt dat er ook een krantje van de Xenos bestond? Ik vind de Xenos echt een leuke winkel om zo even binnen te lopen en lekker rond te kijken.

Ik schilderde met natuurlijke verf, ik perste bramen… Hahaha, het werkte wel! Lol.

Sorry dat ik zaterdag zo weinig foto’s heb gemaakt… Ik was het een beetje vergeten en we zijn die dag naar twee feestjes gegaan waar ik ook geen foto’s heb gemaakt.

Zondag 

DSC07987DSC07986

Tijdens het ontbijt tekenen is echt heel fijn en rustig om je dag te beginnen! Dit is trouwens echt mijn lievelingsontbijt; een appeltje, kopje koffie en een schaaltje pap, hihi.

HEBBEN JULLIE OOK ALTIJD DEZE STRUGGLE? Mijn haar zit dan helemaal goed, OP EEN PLUKJE/BOBBELTJE NA, Argh.

DSC07988

Het was al heel wat jaar geleden dat ik bloemen droogde, maar vandaag heb ik het maar weer eens geprobeerd. (Ze hebben er niet langer dan een dag in gezeten, want ik wilde ze te graag gebruiken en haalde ze er in de namiddag alweer uit. Ja, ik weet dat ze eigenlijk een paar dagen moeten drogen.)

DSC07992 DSC07993

Ik had de wraps nog een keer gemaakt voor mijn vader en moeder. 🙂

Mijn outfitje voor maandag! Nu ik dit schrijf is het 08:12 in de ochtend en vertrek ik zo naar Daphne en gaan we naar Amsterdam! Ik heb er zo veel zin in! We reizen met tienertour zeg maar, en vandaag gaan we dus naar Amsterdayum waar we gaan shoppen en waar we Madame Tussauds bezoeken. Zo leuuuuk!

(Ik heb ondertussen de kettinkjes omgeruild voor een andere, gouden kettinkje.)

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen! Ik moet er nog een beetje aan wennen en ik denk dat ik er een soort van ritme in moet krijgen. Ook vind ik dat de foto’s wel wat mooier kunnen, dus daar ga ik aan werken! 🙂

Liefs,

Anne

6 thoughts on “My Week In Pictures • augustus #1

  1. Ah ik vind het zo leuk dat je de wraps uit mijn video had gemaakt! En die chocolademousse, ooooh wat ziet dat er lekker uit!
    En dat probleem met een bobbel als je een staart maak heb ik ook heel erg vaak, maar ik heb er iets op gevonden! Stijl dat stukje van je haar en maak dan een staart, en dan is de bobbel weg! Tadaa!
    Liefs!

    Like

Geef een reactie

