Skaten en mislukte poging tot fotograferen van Golden Hour | Fotoartikel

Hoi allemaal! Toen we vrijdagmiddag/avond weer richting huis skeelerden, vroeg ik aan Eline wat voor artikel ik voor vandaag zou schrijven. “Uhm, ja… Wat vind je leuk? Waar houd je je op dit moment mee bezig?” Al snel wist het antwoord daarop: “Fotografie!” Dus; bedankt Eline! 🙂 Vandaag heb ik voor jullie een fotoartikel, YAAAAY! Ik vind foto’s maken echt heel leuk, dus ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om ze te bekijken!

Een deel van de foto’s is van vrijdagmiddag, we zijn dus een eindje gaan skeeleren en ergens gaan picknicken, en het was zó gezellig, dat ik die foto’s er wel in móet zetten. Ik vond het daar ook zo mooi, dat ik er ’s avonds in m’n uppie terug naartoe ben gegaan (alhoewel dat best wel creepy was, ga ik echt never nooit meer doen).

Komende foto’s zijn deels gemaakt door Yvonne en Eline. Thanksss!

IMG-20150821-WA0013

Het begin. Nou, ik had geen skates dus die kon ik van Eline lenen. Super fijn! Maar goed, zoiets is te mooi om waar te zijn voor mij en ja, daar ging het alweer mis. In de poging die skate heul erg strak aan te trekken, trok ik een plasticje iets met schroef en al eraf…

Nadat iedereen eindelijk z’n skates aanhad en nadat we allemaal buiten stonden, kon het avontuur beginnen. Na een aantal minuten ging het al vrij aardig (lees: ik had al jaren niet meer geskeelerd), maar op een gegeven moment (ik skeelerde helemaal vooraan) moest er rechts van ons een auto afslaan naar links (voor ons door dus). En dat zag ik niet zo ruim van tevoren. Dus ik natúúúrlijk die man voorlaten, en ja, hoe doe je dat het snelst als je niet zo’n ervaren skater bent? Juist! Jezelf op de grond grooien. Daar lag ik, ik was niet onverwachts gevallen, dus ik had gelukkig nergens pijn, maar het mooiste was dat ik het hardst van iedereen lag te lachen. Yeah, great, hahaha.

IMG-20150821-WA0008DSC07958

Toen waren we er eindelijk en hadden we allemaal lekker eten. Eline had een brownie gemaakt met stukjes witte chocolade, Yvonne had verdomd lekkere chocolate chip cookies gemaakt en ik had mega lekkere wraps naar recept van Laura gemaakt. Ohja, niet te vergeten, Lonneke had de moeite genomen een fles met water te vullen 🙂 (Grapje hoor Lon!)

DSC07969 DSC07968

Toen zijn we daar spontaan gaan wandelen, omdat de natuur er echt prachtig was! Een beetje moeilijk met skates, maar we komen er wel joh.

DSC07964 DSC07967

Aangekomen bij een ven maakte Eline een aantal mooie foto’s van ons (thanks!) en Yvonne (dacht ik) maakte deze prachtige foto!

DSC07966 DSC07965

Yvonne en ik gingen dus in het water, maar zwemmen deden we toch maar niet, omdat het water vrij nasty was. Toen we eruit kwamen hadden we opeens tien keer zoveel beenhaar! 😉

Omdat ik een fotoartikel voor jullie wilde maken, wilde ik die avond wat mooie foto’s schieten. Dus ben ik naar de plek terug gegaan waar we die middag ook waren! Ik wilde daar eigenlijk foto’s maken van de zonsondergang, maar toen ik daar eenmaal goed en wel was, was die er niet meer… Nouja, ik vind de foto’s nog steeds best mooi geworden!

IMG_5240

Deze foto was nog thuis en I luuuuuuuv it!

Gewapend met twee camera’s, een flesje water en goede moed vertrok ik in mijn eentje naar het ‘bos’ (het was volgens mij geen bos, maar zo noem ik het maar even). Uiteindelijk vind ik de foto’s ook mooi geworden, omdat het júist iets donkerder werd. Enige nadeel was dat ik het toch wel een beetje creepy vond om daar in m’n eentje te lopen.

IMG_5243 IMG_5246 IMG_5247 IMG_5249 IMG_5253

Dit was allemaal nog onderweg, ik werd een beetje afgeleid door de mooiigheid overal, hihi.

IMG_5254

Daar aangekomen waren er allemaal braampjes. Er waren er veel nog niet rijp, maar die middag hadden we er wel al een paar geproefd en geplukt.

IMG_5255 IMG_5256 IMG_5257

Kijk, het licht vind ik toch wel echt heel mooi zo! Ik ben vooral verliefd op de tweede en derde foto <33

IMG_5258 IMG_5259 IMG_5261 IMG_5260

Kan ik nog vaker zeggen dat het daar echt prachtig was?! (Wie gaat er de volgende keer mee?)

IMG_5267 IMG_5268IMG_5266

Kijk! Ik ging vogels “vangen”. Eerste foto is zonder vogels, de tweede met, vond het wel grappig!

IMG_5276

Wat ik ook had “gevangen”, was een veertje die bezig was naar beneden te vallen, hahaha.

IMG_5272 IMG_5271 IMG_5270 IMG_5269

Om deze hele mooie foto’s te schieten die jullie nu zitten te bekijken, moest ik een klein beetje in/op/door de drassige grond lopen.

IMG_5273

Niet zo slim. Ik zakte weg en mijn voeten werden nat. Nee hoor, zo erg was het helemaal niet.

IMG_5298 IMG_5299

Toch nog een beetje de kleurige zonsondergang op de terugweg.

IMG_5308 IMG_5311

Omdat het al donkerder werd, besloot mijn camera een latere sluitertijd te nemen en dat werd de foto van deze bloemetjes fataal… Ik vond de kleur alleen zo leuk, dat ik ‘m er toch bij heb gezet, moet kunnen toch?

Met een spa flesje gevuld met vrolijke, leuke, gele bloemetjes, een hoop foto’s en de gedachte nooit meer alleen te gaan, keerde ik terug in de bewoonde wereld. Ik vond het superleuk al deze foto’s (voor jullie) te maken!

Ik hoop dat jullie dit ook leuk vonden om te lezen en te bekijken! Laat het me dan vooral weten 🙂

Bedankt voor het lezen en bekijken!

xx Anne

4 thoughts on “Skaten en mislukte poging tot fotograferen van Golden Hour | Fotoartikel

Geef een reactie

