Review // Bodycrème van De Tuinen

Hey guys! Als eerste even een snel excuus voor het onregelmatig (en weinig) posten! Sorry!

Vandaag wil ik een bodycrème van De Tuinen voor jullie reviewen, omdat ik vind dat hij ontzettend goed zijn werk doet en omdat ik er heel tevreden over ben.

IMG_5182

Dit is hem, ik vind de buitenkant er niet zo heel bijzonder uitzien ofzo. Wat jullie net niet kunnen zien, is dat hij 200 ml bevat.

IMG_5186

Wat De Tuinen zegt over deze crème:

Deze verzorgende bodycrème met de geur van frisse en verkwikkende komkommer bevat o.a. jojoba olie, amandelolie en sheabutter die het vochtgehalte in de huid reguleren en beschermen. Het toegevoegde sap uit de bladeren van de Aloë Vera plant zorgt voor een frisse uitstraling en maakt de huid soepel en zacht. Dit product is vrij van SLS, parabenen, kleurstoffen en minerale oliën. pH – huidneutraal.

Ja, ik heb het allemaal maar even letterlijk overgenomen voor het geval jullie het op de foto misschien niet zo goed konden zien.

Waar het (voor mij) dus vooral om draait, is dat het een erg natuurlijk product is. En op een of andere manier merk ik dat ook.

IMG_5187

Ingrediënten, voor degene die er nog extra nieuwsgierig naar zijn.

IMG_5179IMG_5185

Zo ziet de crème eruit op mijn vinger. Hij is vrij dik, maar toch anders. Wat hier op mijn vinger zit, is al meer dan genoeg voor je gezicht.

Wat ik het fijne vind aan deze crème:

  • Hij smeert erg makkelijk uit.
  • Hij trekt snel in, maar niet té snel, dus je kunt hem nog goed uitsmeren na het aanbrengen.
  • Doordat hij goed uitsmeert, doe je er lang mee.
  • De crème ruikt niet te sterk en chemisch, maar juist écht naar komkommer.
  • Hij doet zijn werk goed! Je merkt na één keer opdoen al gelijk dat je huid zachter is en beter verzorgd.

Nadelen heb ik eigenlijk niet, behalve dan dat sommigen deze crème misschien wat prijzig vinden, omdat hij afkomstig is van De Tuinen. (Vond ik eerst ook, maar hij is het geld zeker waard!)

Dit is een korte review, maar ik wilde vooral gewoon even mededelen hoe tevreden ik ben over deze crème. Ik hoop dat er genoeg informatie in dit artikel staat, mocht je er interesse in hebben.

Deze crème is te koop bij De Tuinen en kost normaal gesproken €6,99, maar is nu te koop voor €3,94.

Heel erg bedankt voor het lezen!

Kusjes Anne

Geef een reactie

