De 18 ity’s

Hey allemaal! Ik wil van tevoren even zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben over de foto’s in dit artikel, maar het werd helaas al donker en ik kan dus niet echt anders… Dat jullie dat even weten!

Vandaag wil ik het met jullie hebben over ‘ity’s’. Je kunt het allemaal een beetje zweverig vinden, dat is oké. Je hoeft het niet te lezen, alleen als jij er ook in geïnteresseerd bent 🙂 Ik wil niet al teveel in dit artikel zeggen, want ik denk dat je bij deze woorden, uitleggen en betekenissen het grotendeels zelf moet invullen. Er je eigen draai aan geven en bedenken waarom het voor jóu zo belangrijk is.

De ity’s staan in het tijdschrift Happinez, wat je misschien al kent. Laatst kreeg ik er een paar van mijn tante mee en daar ben ik echt heel blij mee! Ik had dit tijdschrift nog nooit gelezen en vind het hele interessante onderwerpen (+het ziet er mooi uit, als we even eerlijk zijn!)

IMG_4565

IMG_4569

(Dit bedoel ik, de foto’s zijn niet zo scherp en geen goed licht, helaas… I’m sorry!)

Dit zijn dus ity’s, ik hoop dat het jullie zo wat duidelijker is.

IMG_4583IMG_4582

Geef er dus je eigen invulling aan!

De ity’s hoor je eigenlijk één per week of per maand te doen, maar ik deel er twee per week met jullie. Zelf ga ik denk ik wel echt proberen één per week aan te houden.

IMG_4574

Ik wil liever geen uitleg geven, want ik vind het erg persoonlijk. Ik kan dus wel mijn invulling geven, maar het is eigenlijk ieder voor zich 🙂 Hoop dat jullie me begrijpen, haha.

IMG_4578

En de tweede!

Willen jullie me pleazzz even laten weten wat je hiervan vind?! Ik vind het erg bijzonder, want ik had hier nog nooit van gehoord en vind het heel belangrijk en mooi. Kan ik dit vaker doen of interesseert het je niet zo veel?

Succes als je dit ook eens wilt uitproberen!

Kusjes,

Anne

One thought on “De 18 ity’s

Geef een reactie

