4 x outfit Comegetfashion

Hey! Zoals sommigen misschien wel weten, was ik van plan een soort van ‘serie’ te maken waarin ik geregeld outfits post die geheel afkomstig zijn van één webshop. De vorige keer was dat Sevenbien (hier het artikel) en dit keer is dat… Comegetfashion! Misschien is het jullie de laatste tijd ook wel opgevallen; veel YouTubers hadden een shoplog of outfitvideo met kleding afkomstig van Comegetfashion.  Ik heb laatst eens uitgebreid op hun webshop rondgekeken en toen leek het mij ontzettend leuk wat outfits samen te stellen!

Comegetfashion heeft een hele ruime collectie, van kleding tot sleutelhangers, van schoenen tot sieraden. Alles wat in deze outfits voorbij komt is dus afkomstig van Comegetfashion!

def

Deze outfit vind ik echt ontzettend leuk, maar met de Chunky Sandals zou ik hem toch nog niet durven te dragen.

def

Deze is super simpel en casual, but I like it! Ook hier vind ik dat beide schoenen kunnen, net als de outfit hiervoor 🙂

def

Bij deze outfit vond ik het wat moeilijker om items te vinden die allemaal goed bij elkaar matchten, wat vinden jullie?

def
Dit was eigenlijk nog een klein laatste outfitje met de overgebleven dingen uit mijn deze-moeten-zeker-in-mijn-artikel-selectie. Uiteindelijk vind ik hem ontzettend tof geworden!

Ben benieuwd welke jullie het leukst vinden!
Liefs

Geef een reactie

