Mijn nieuwe Fjällräven Kanken tas

Hey! Vandaag heb ik mijn nieuwe (school)tas binnen gekregen, waar ik echt ontzettend blij mee ben! Daarom wilde ik er graag even een artikeltje aan wijden 🙂

IMG_4529

Deze tas is een Fjällräven Kanken tas, in de kleur groen. Om heel precies te zijn bladgroen.Ik had haast dringend een nieuwe tas nodig, aangezien mijn Converse schoudertas, die twee jaar is meegegaan, wat gaten begon te vertonen. Tijd voor een nieuwe werd het dus wel. Zo kwam het dus dat ik laatst wat op de site van de V&D aan het kijken was voor een nieuwe rugzak. (Ja, ik wilde persé een rugzak. Leek me practisch en leuker dan een schoudertas.) Ook was ik al in de winkel geweest, ik weet nog dat ik maar raar naar deze Fjällräven Kanken tassen keek. Niet wetende dat ze best wel upcoming waren. Ik had al een paar andere rugtassen waar ik een oogje op had, maar was nog niet zover er daadwerkelijk een te kopen.

Waarom ik al geen andere tas had gekocht? Het punt was dat ik ze niet zo origineel vond. Toen ik nog eens op de site rond aan het kijken was, vond ik nog steeds dezelfde tassen leuk. Maar toch waren ze het nét niet helemaal. Do you get it? Toen ik deze tassen aan mijn moeder liet zien, keek ik er zelf ook nog eens goed naar. Eigenlijk vond ik ze best leuk én origineel! Hoe beter, vaker en langer ik er naar keek, hoe leuker ik ze vond. Uiteindelijk heb ik voor deze groene gekozen, omdat deze kleur me aansprak en een saaiere kleur al gauw richting de €100 was. Wat mama en ik nogal prijzig vonden.

IMG_4530 IMG_4531

Zoals je misschien kunt zien heeft de tas vrij korte schouderbanden, maar gelukkig zijn die verstelbaar! Op een heel handige manier:

IMG_4532

Het zit bovenaan met een knoopje vast, als je dat knoopje los doet, kunt je de banden verstellen en dus net zo lang maken als jij wilt.

IMG_4533

Ook heeft de tas een apart handvat bovenaan, wat af en toe erg handig kan zijn.

IMG_4545 IMG_4548

Dit is hoe de tas eruit ziet als ik hem om heb. Hij is helemaal niet groot, dus ik moet nog even kijken of het allemaal lukt met mijn schoolboeken. Ik denk een kwestie van goed boeken wisselen.

Productdetails:

  • Afmetingen: 35 x 27 x 11 cm
  • Vakverdeling: 5
  • Hoogte: 35 cm
  • Materiaal: Polyvinylalcohol

Dit is wat ze er zelf over zeggen:

Fjallraven Kånken rugtas in een effen kleur. De rugtas van Fjallraven Kånken is gemaakt van waterafstotend materiaal en heeft een zitkussen, verstelbare schouderbanden en een reflecterend logo. De klimaatcompenserende tas heeft naast het hoofdvak een achtervak aan de binnenzijde en aan de buitenzijde twee steekvakken en een ritsvak.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Yay or nay?

Bedankt voor het lezen!

Anne

12 thoughts on “Mijn nieuwe Fjällräven Kanken tas

    1. Heee! Sorry voor mijn late antwoord! Maar wat super leuk, ik ben er ook nog steeds heel blij mee! Mijn tas is zegmaar de middelmatige, ik kan wel even voor je het aantal liter opzoeken als je wilt hoor! Maar je hebt bijvoorbeeld nog één grotere en één kleinere als ik het goed heb😊

      Like

  1. hoi hoi
    ik heb toevallig vandaag mijn fjallraven kanken tas binnen gekregen, maar als ik het knopje van de schouderbandjes losmaak hangt de schouderband los naar beneden (als je snapt wat ik daarmee bedoel). Ik vind dit er zelf heel stom uitzien, dus misschien heb jij een tip hoe ik dit op kan lossen.
    Groetjes Marieke 😉

    Like

    1. Heeeey, sorry voor mijn late antwoord!! Ja, ik zat volgens mij in het begin met dezelfde struggle, maar mijn bandjes hoeven niet perse vast in de knopjes te zitten kwam ik achter, als je snapt wat ik bedoel 😉 Je kunt ze dus bijvoorbeeld ook halverwege dat schuifdingetje (hehe, wat is de naam voor zoiets? hahaha) doen!
      Hopelijk begrijp je het, haha, als je het niet snapt of als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen, oké? 🙂
      Groetjes Anne!

      Like

Geef een reactie

