Ik ga bijna naar Frankrijk!

Hey guys! Ik wilde jullie even updaten, vooral over mijn vakantie.

Ik ga op vakantie naar Frankrijk, naar het plaatsje Casteljau, wat ligt in de Ardèche. We vertrekken (komende) woensdagnacht en ik heb er echt mega veel zin in! Gelukkig is het daar een stuk warmer dan in Nederland, mijn moeder had ergens gevonden dat het daar in de tijd dat wij er zijn gemiddeld 30 graden is! Gemiddeld, dus het wordt zelfs nog warmer! Ik was namelijk al bang dat het daar misschien ook wat slechter weer was, en deze vakantie gaan we vooral naar deze camping toe omdat het aan zo’n mooie rivier ligt! (Rivieren zijn best koud en ik ben best een mietje dus 20 graden zou voor mij niet genoeg zijn om de hele dag in de rivier te liggen.)

De laatste tijd ben ik weer een stuk meer bezig met mijn blog en YouTube-kanaal (wat jullie misschien wel hebben gemerkt) en daarom vind ik het heel belangrijk dat er toch nog een aantal artikelen en video’s online komen. Niet zoveel helaas, maar ik wil ook geen artikelen plaatsen die ik twee weken van tevoren al heb geschreven. Dat is niet altijd erg, het ligt natuurlijk aan het artikel, maar ik plaats best wel wat persoonlijke artikelen en dat vind ik zelf niet zo leuk om twee weken van tevoren al te gaan schrijven. Het allerliefst wilde ik mijn laptop meenemen op vakantie, maar aangezien wij naar een camping gaan, in een tent nog wel, durf ik dat echt niet. Ik laat hem liever twee weken met rust, dan dat ik hem na twee dagen al kwijt ben. Als het goed is hebben we WiFi op de camping, maar niets is zeker. Het is gratis WiFi en ik weet niet of hij werkt. Ik neem dus wel mijn telefoon mee 🙂 Ook neem ik mijn camera mee, dus na mijn vakantie kan ik hopelijk een heleboel foto’s met jullie delen!

Ik wil dit schema proberen aan te houden de komende twee weken:

Maandag: –

Dinsdag: Artikel

Woensdag: –

Donderdag: Video

Vrijdag: –

Zaterdag: Artikel

Zondag: –

Misschien kan ik tussendoor nog een update schrijven vanaf mijn telefoon, maar je begrijpt dat een heel stuk schrijven daarop lastiger wordt. Ik zal het proberen! 🙂

Gaan jullie dit jaar ook nog op vakantie? Of zijn jullie op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Liefs!

Anne

Geef een reactie

