Organisation DIY

Hey! Eigenlijk wil ik al een hele tijd mijn Paasdiary online zetten, maar omdat ik daar zo weinig tijd voor heb gehad, zou ik hem nu na meer dan twee weken na Pasen alsnog moeten plaatsen. Ikzelf denk dat jullie dat misschien niet meer zo leuk vinden, maar laat vooral een reactie achter wat jij wil! Door dat artikel heb ik ook geen andere artikelen geschreven. Bovendien deed WordPress moeilijk met het toevoegen van afbeeldingen.

Dat even allemaal terzijde, want ik heb voor jullie een DIY! Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt, en ik ben er nog steeds blij mee! Misschien zal hij sommigen van jullie niet veel verbazen, want verscheidene Youtubers hebben hem al gemaakt. Toch wilde ik hem delen, omdat ik erg te spreken was over het resultaat!

IMG_1267

Zoals je misschien al wel kunt zien, is het een opbergdoos. Laten we gelijk beginnen!

IMG_1242

Wat heb je nodig?

-liniaal

-schaar

-kartonnen doos

-papier

-potlood/pen

-versiersels

IMG_1245IMG_1244IMG_1243

1. Begin met het aftekenen van je doos. Teken lijnen waar jij moet knippen om tot de uiteindelijke vorm te komen. (Scrol even naar beneden als je niet precies weet wat de vorm moet worden.)

IMG_1249IMG_1255

2. Knip dus langs de lijnen en dit is hoe het er dan ongeveer uit moet zien.

IMG_1256IMG_1258

3. Dan kun je je doos gaan bedekken met een leuke kleur papier. (Resultaat ;))

IMG_1260IMG_1261IMG_1263

4. Het leukste van alles; versieren! Ik ging voor een kanten lintje (Action) met wat schattige bloemetjes (Hema, I guess...). Ik wilde het zo simpel mogelijk houden, vooral omdat ik het papier al zo’n leuke kleur vond! Zoals je op de derde foto kunt zien, heb ik met stipjes aangegeven waar ik de bloempjes in de doos moest prikken, is net wat preciezer.

IMG_1265IMG_1267

Dit is dan je eindresultaat! Was dit makkelijk of makkelijk? 😉 Het is super handig om bijvoorbeeld wat rondslingerende spullen in te stoppen. Bij de Youtuber LaurDIY zag ik dat ze al haar krul- en stijltangen erin deed! Handig!

Ik ben van plan veel te gaan bloggen in de meivakantie! Ook komen er een aantal video’s aan! Stay tuned 🙂

xx Anne

One thought on “Organisation DIY

Geef een reactie

