Pretty backgrounds

Heyhoi iedereen!

Soms vind ik vernieuwing stiekem ook wel eens leuk. Niet altijd hetzelfde, maar eens wat anders! Hetzelfde geldt voor achtergronden, wie zit er niet zo lang te twijfelen welke ze moet kiezen om vervolgens maar gewoon alle 20 afbeeldingen afwisselend in de maand te doen?!

Ik wel en daarom heb ik voor jullie een aantal schattige, overzichtelijke afbeeldingen. Stiekem heb ik er ook nog een paar “gewoon mooie” afbeeldingen bij gedaan, gewoon, omdat ik ze simpelweg veel te mooi vind om ze niet op te slaan!

Ohja, ik voeg ze gewoon in in het bericht, want ik weet niet hoe je zo’n linkje erbij moet zetten om ze te downloaden… Sla ze zelf altijd gewoon op door middel van de optie in het kopje wanneer ik op mijn rechtermuisknop druk.

7e81a9f7eb0a1c16eb2a28a0a6a9ab91     603625b60afa5604053837375b8cada1    large

Een achtergrond met pijltjes vind ik super pretty! Misschien zijn deze een beetje druk, maar ik vind ze juist ook wel weer leuk.

background zebra hello!   1411678408073   schaapje achtergrond

Dit zijn wel zeker mijn favorieten. Ik vind ze heel origineel en lekker rustig. De achtergrond van het schaapje heb ik trouwens van Lonneke.

kawaii birthday cupcake     unicorn

Persoonlijk ben ik niet zo’n grote fan van deze achtergronden en eigenlijk wilde ik ze ook verwijderen, maar misschien dat je ze juist wel leuk vindt 🙂

tiny marshmallow pusheen bamitumblr_m5c0cbx9o01rqxn58o1_500

Katten. Duidelijk. Ik ben een kattenfreak. Die met de blauwe achtergrond en ‘zwevende’ katten vind ik super origineel, haha.

tumblr_lzpyzmivgb1r8c4l9o1_500   tumblr_merwchx1qF1rmb1uao1_500  tumblr_static_cursi

Pretty achtergrondjes, met een leuk printje. Al moet ik zeggen dat ik die met de katjes iets té druk vind.

tumblr_nbym6t61Gj1ruga5ao1_500 57cebc2af923c2089f3094c9e86d3c03bed-bedroom-breakfast-city-Favim.com-2300141

Op een of andere manier stralen zulke foto’s echt een soort rust uit. Heel mooi, vooral dat je de door de ramen de natuur ziet ❤

tumblr_mju289LlUv1rjs7mwo1_250skypalms tumblr

Een lekkere overload aan natuurfoto’s, altijd mooi.

mountainmoooiii bosKnipsel

imagesbomenblue pond Japan

Aaaaah, de middelste is echt verreweg mijn favoriet! En mocht je je afvragen of de derde echt is; ja. Het is de Blue Pond in Japan.

beachb6fea6437fe0da69b1134ca2c4a38dc6bloesem pic tumblr

papercrane_quote_failede099f4a094813f1f4e439665c3572471bw-printable-art-goals-quote-theprojectgirl

En even een paar mooie, motiverende quotes. Die doen het altijd goed.

birthday suess_thumb[1]8x10-How-Far-Youve-Come-MTY-Free-Printableafb628bd98fda1e639cfbb006f8b8d19

Ik hoop dat er een leuke, fijne of mooie achtergrond voor jou bij zat!

Kusjes,

Anne

One thought on “Pretty backgrounds

Geef een reactie

