Eigen blog!

Na een erg lange tijd twijfelen, piekeren en informeren ben ik dan uiteindelijk hier gekomen; ik heb een eigen blog!

Elke dag check ik wel een aantal blogs. Gewoon mijn vaste routine, daar begin ik de dag mee en dat vind ik heel fijn. Zo krijg ik natuurlijk een overdosis aan inspiratie. Aan inspiratie over van alles, echt van alles! Knutselen doe ik zelf maar al te graag en ook ben ik graag bezig met fotografie, make-up en design. Mijn interesses zijn erg uiteenlopend laten we maar zeggen.

Op deze blog wil ik jullie dus van alles vertellen, mijn bom aan inspiratie. Momenteel ben ik erg hard aan het sparen voor een spiegelreflex camera die kan filmen! Als ik die heb kunnen jullie dus veel foto’s en video’s verwachten.

Deze blog wil ik persoonlijk houden, dus hierbij wat informatie over wie ik ben; het meisje achter deze blog!

Ik ben Anne en ik ben bijna (1 weekje!) 14 jaar. Ik zit op dit moment in Gymnasium 2. Zoals ik al vertelde zijn mijn interesses erg uiteenlopend, maar vooral houd ik me erg bezig met fotografie, make-up, bloggen, design, DIY’s, YouTube en helaas huiswerk ;). In mijn vrije tijd doe ik ook nog aan voetbal en ben ik een kattenfreak. Nee grapje, maar we hebben thuis 2 katten waar ik dol op ben <3. Ohja, ook ben ik fan van lekker eten en koken!

Ik hoop dat je nu een beetje weet wie ik ben en ik wil jullie garanderen dat er snel artikelen aankomen!

Heel erg bedankt voor het lezen!

Liefs,

Anne

2 thoughts on “Eigen blog!

Geef een reactie

